з неї, що він, Вишня, — ідеолог куркульства.
А невдовзі слідчий НКВД вже детально розпо
відав письменникові, як саме той готував за
мах на Постишева...
Провадячи таку аналогію, ми не будемо го
лослівними, як автор статті «Про містера Сте-
цька...», що сховався за псевдонімом Василь
Осадчий (бо в пресі ми досі зустрічали зрідка
ім’я лише Михайла Осадчого, інструктора Львів-
ського обкому КПУ, потім викладача Львівсь
кого університету, котрий вже кілька місяців
виробляє меблі в мордовських таборах суво
рого режиму).
Віддавна відомо, що найнепереконливіша
форма доказу — злість і лайка, незалежно від
того, чи лається й сердиться баба Параска, чи
високопоставлений Юпітер. Тому залишаємо
на журналістичній совісті «Василя Осадчого»
і всіх перчан розтягнуті недолугі алегорії, лай
ки, обзивання І. М. Дзюби жабеням, недоум
ком (за популярним принципом: назви дурнем
ближнього, щоб не бачили, що дурень — ти).
Такий «високий шталь» свідчить хіба про те,
що не знайшлося майстернішого журналіста,
який погодився б на юдину роботу, або про те,
що брехня і талант не ходять в одній упрязі.
Звернемось до фактів, які дали право лити
на людину бруд (наче таке право взагалі існу-
є). Та ба! На цілій перчанській сторінці, «при
свяченій» І. М. Дзюбі, ми не знайшли жодної
поважної підстави для тих лайок і образ.
2