Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1975 №21 Сторінка 3

Журнал Перець 1975 №21 Сторінка 3. ВАЖКО УЯВИТИ... Не той тепер споживач. Скромності в нього, як кіт наплакав. Варто відклеїтися підошві на його черевику скандалить. Більше того, має звичку вимагати гроші назад. Ну, а уявіть, що якась взуттєва фабрика почне слухняно повертати гроші спожива чам? Само собою, фабрику чекає повне банкротство. Проте, з іншого боку, отак прямо відмовити споживачеві в його законній вимозі теж погано. Почнуться скарги. А від них і до неприємностей недалеко. На Запорізькій взуттєвій фабриці, наприклад, знайшли компромісний варіант. Повертають сюди, скажімо, чобітки з відклеєними підошвами. У відповідь споживач одержує заспокійливого листа. Мовляв, даруйте за непорозуміння і не хвилюйтеся: замість бракованих вам інші чобітки надішлемо. Споживач задоволений. Чекає собі терпляче, поки осінньо-зимовий сезон закінчиться. А там уже не до чобіток. Там про босоніжки думати треба. Правда, трапляються настирливі покупці. Можуть і нагадати про себе або, чого доброго, й гвалт зчинити. Проти таких на деяких підприємствах вживають рішучих заходів. Приміром, купила жителька Львівської області туфлі фірми «Прогрес». Наступного дня в одній відклеївся верх, в іншій низ. Запакувала їх жінка і відправила на підприємство Чекала, чекала відповіді. Тоді сіла і ще одного листа написала. І що ж ви думаєте? Одержала-таки бандероль. Нові туфлі їй надіслали. На вигляд нібито нічого. Тільки на міцність так і не могла перевірити їх жінка. Бо одна туфля на ногу не налазила, а інша була на кілька номерів більшою... Або ще приклад. Один спортсмен, готуючись до змагань, купив спортив ні труси Білоцерківської фабрики галантерейних виробів. Надягнув їх і, глянувши на себе в дзеркало, зрозумів, що в такому вигляді його до тих змагань не допустять: ліва половина трусів була короткою і вузькою, права широкою, як мішок, і звисала до коліна. Недовго думаючи, послав він труси на фабрику. Не минуло й місяця, як одержав нові. Тільки тепер уже права половина була вузькою і короткою, а ліва широкою і довгою... Уявіть, яку це треба мати настирливість, щоб продовжувати цей двобій. Більшість покупців, як правило, иа цьому етапі капітулюють... І все ж таки подекуди трапляються індивідууми, що вміють наполягати на своєму. Більше того, вони скаржаться і добиваються справедливості. З такими треба поводитися тактовно і дипломатично. Гак. як, наприклад, роблять працівники Смизького деревообробного комбінату, що на Ровен-щині. Письмовий стіл їхнього виробництва придбали на Чернігівщині для методичного кабінету Городнянського райвідділу народної освіти Привезли, розпакували і зрозуміли, що не справжнісінький брак: дверцята відвалюються, шухляди не виймаються,…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"