Перець
ГУМОР І САТИРА

Перець 1976 №23 Сторінка 2

(Телеграфне Агентство Перця)
Перець 1976 №23 Сторінка 2 - Телеграфне Агентство Перця. НЕЩАСЛИВА ВИПАДОК НА МЕБЛЕВІЙ ФАБРИЦІ Мал. А. АРУТЮНЯНЦА Отже, товариші, питання стоїть так: як би його примусити або заохотити споживачів, себто нас із вами, купувати плащі та куртки з тканини «болонья», виготовлені на Могилів-Подільській швейній фабриці? Досі дирекція підприємства засвідчувала цілковиту безпорадність в організації збуту готової продукції, що негайно ж відбилося на виробничих показниках. У травні, наприклад, більше третини її навіть не дійшло до магазинів. Шлях на прилавок їй перепинили бракувальники оптово-роздрібних контор фірми «Одяг». У червні результати трудової діяльності швейників були не такими вбивчими, але все ж таки й вони не викресали в серцях керівників фабрики жодної іскри оптимізму. Щоб хоч трохи підбадьорити себе, і директор фабрики Т. М. Сосновська, і її заступник Б. П. Цюрко, і головний інженер М. Ф. Русанівський частенько зазирають у недалеке минуле, коли ще можна було почути: Глянь, глянь, Іваненко вже в «болоньї» ходить! Не інакше, як з великим цабе серед торговельників знайомий. Щастить же чоловікові І., Отоді була лахва! Ніхто не придивлявся, чи рівно застрочені шви, чи не коротший один рукав від другого, чи однотонна за кольором тканина. Не зважали на фасони. Розбирали все підряд. Бо тоді на «болонью» була мода, каже Тамара Микитівна, а тепер моди немає, і тому одягу з цієї тканини не купують. Купують, заперечила їй начальник відділу якості і асортименту республіканської контори фірми «Одяг» В. К. Лемешко, але не есе підряд. Попитом користуються, наприклад, вироби Харківської фабрики «Дитячим одяг» та Дрогобицького об'єднання «Зоря». Я вже не кажу про імпортні куртки. Бо в них широко використовуються оздоблювальні матеріали, модна фурнітура, урізноманітнюються фасони. А могилів-по-дільські куртки це, образно кажучи, вчорашній день швейної промисловості. Отака вимальовується ситуація: фабрика працює, продукція йде, від неї скрізь відмахуються, як чорт від ладану, а дирекція безпорадно розводить руками: що, мовляв, удієш примхи моди! Тим часом, є принаймні дві можливості стимулювати попит на плащі і куртки могилів-поділь-ських швейників. Можливість перша. До кожного виробу разом з ярличком, де зазначаються розмір, артикул та ціна, додавати ще й художньо оформлену листівку з таким приблизно текстом: «Дорогий покупець! Оглянувши цей плащ, ди* тячу, чоловічу, жіночу, шкільну, дошкільну куртку (потрібне підкреслити), не поспішай зневажливо відвертатися. Врахуй, будь ласка, що наша фабрика одержує з Балашівського комбінату штучних тканин лише п’ять процентів першосортної «болоньї», а решта йде другим і навіть третім сортом. Якщо ж у тебе, дорогий товаришу покупець, претензії не до якості тканини, а до фасону, то врахуй, будь ласка, інше: ми шиємо продукцію за 2 Мал. В. ГОРБАЧОВА Титова» очевид- що самі Вінницька область. зразками Київського будинку моделей. А розробляє він їх зовсім нікудишньо і ще нікудишніше розроблятиме у майбутньому. На 1977 рік ми замовили 20 моделей, а маємо лише три, та й ті недолугі. Отож, коли ти симпатин нашої фабрики, то поспішай придбати нашу продукцію сьогодні, бо через рік вона може бути ще гіршою. Якщо ж у тебе, дорогий товаришу покупець, претензії не до якості тканини і не до фасону, а до фурнітури чи оздоблювальних матеріалів (хутра, трикотажу тощо), то мн тут ні при чому, бо ставимо те, що нам виділяє наш главк Укршвей-пром. Дирекція фабрики». А що можна спробувати. Не виключено, що знайдеться не одна добра душа, яка глибоко поспівчуває керівникам фабрики, і не так чіплятиметься з претензіями до товару. Але, на мою особисту думку, такий захід особливого ефекту не дасть. Бо переважній більшості покупців у принципі нема ніякого діла до об'єктивних і суб'єктивних труднощів, що лягли на плечі швейників. Покупцеві потрібен добротний, красивий і модний одяг, і тільки такий він згоден купувати. Це раз. А по-друге, коли вже надавати дирекції Могилів-Подільської фабрики можливість виправдовуватися, то несправедливо обділити нею хоч би той же Київський будинок моделей. Виходить, що біля ярличка теліпався б…


 Copyright © 2021-2024 "Перець - гумор і сатира"