Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1977 №19 Сторінка 3

(Телеграфне Агентство Перця)
Журнал Перець 1977 №19 Сторінка 3 - Телеграфне Агентство Перця. Якщо по справедливості, то славу Черкаського райміжколгоспбуду, що спорудив мийку для автоколони облміжколгоспбуду, треба ділити навпіл: одну половину залишити за будівельниками, а другу віддати спеціалістам Черкаської філії «Укрміжколгосппро-екту» (начальник В. В Забудський). Чому? А тому, що саме тут, у філії, мийку було породжено як ідею. Тут же її розвивали, поглиблювали і, коли вона повністю визріла, любовно перенесли на ватман. Проектанти прагнули уникнути шаблону. Зокрема, прив’язуючи проект до місцевості, не прив’язали мийки до зливної каналізації. Це істотно здешевило як проект, так і об’єкт. За експлуатацію підземних комунікацій платити не треба, нема потреби також чистити неіснуючі каналізаційні колодязі, бо увесь бруд, відпрацьовані мастила, словом, усі технічні нечистоти, що змиваються з машин, без усякого стороннього примусу, пливуть на присадибні ділянки жителів села Червона Слобода. Автоколону така технологія повністю влаштовує, чого не можна сказати про власників ділянок, яким автоколона регулярно влаштовує потопи. Виконком Червонослобідської сільради, спасибі йому, не залишає потопаючих напризволяще. Кожного разу він створює спеціальну комісію і направляє її в район запроектованого лиха. Члени комісії заміряють глибину водостою, підраховують збитки і пропонують припинити експлуатацію мийки. Директор автоколони т. Горкунов загалом проти діяльності комісії не заперечує, але її поопозиції категорично відхиляє, бо не хоче через якісь там затоплені городи посилати на траси забруднені машини і тим псувати стосунки з автоінспекцією. У будівельників з Черкаського райміжколгоспбуду своє пояснення: споруджували мийку у відповідності з проектом, так що сумління наше чисте. Головний інженер проекту Б. О. Тритуз теж за аргументами в кише ню не лізе Ми виходили з перспективних планів, пояснює Вадим Олександрович Була надія що поки споруджуватимуть мийку, міськкомун-госп прокладе зливну каналізацію. Аргументи, що й казати, переконливі. Принаймні, не гірші, ніж у проектантів із іншої організації - «Укр-водоканал проекту». Черкаське об’єднання «Азот» вирішило поглибити русло свого водозабору на Дніпрі. Проект замовили в «Укрводоканалпроекті». Київські спеціалісти прибули на місце, провели необхідні заміри і потім під керівництвом головного інженера А. Ф. Заборовського у точно визначені строки виготовили необхідну проектну документацію. Усе йшло чудово, аж поки не почали русло поглиблювати. Отут і виявилося, що піднятий земснарядом із Дніпра лісок потраплятиме точно на причал № 5 Черкаського управління побутового обслуговування. Зав’язалося жваве листування. Дирекція причалу № 5, зокрема, одержала телефонограму: «У зв’язку з виконанням робіт по розчистці Дніпра, прошу негайно прибрати човни з причалу. В іншому разі човни будуть засипані». Оскільки «негайно прибрати» 600 човнів, стільки ж будок з моторами та підвісні дороги, на яких човни спускаються на воду, було важко, настав «інший раз», і човни опинилися під піском. Коли…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"