Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1979 №01 Сторінка 2

(Телеграфне Агентство Перця)
Журнал Перець 1979 №01 Сторінка 2 - Телеграфне Агентство Перця. написати офіційного претензійного листа. Щоб, отже, була «бомага», яку можна до чогось підшити На майбутні майте це на увазі. Що, що мажете? Навіщо, мовляв, писати листи, Не знаю, як хто, а особисто я не дуже захоплююсь тими, котрі при найменшій невдачі починають панікувати, галасувати, бити на сполох. Здасть, приміром, такий панікер свою майку в пральню, її акуратно виперуть, але якихось там кілька місяців не можуть розшукати. Ну й що? Невже це привід скаржитися в різні інстанції?! Або віддасть чоловік плащ із плямою у хімчистку, а йому того плаща повертають через півроку з трьома новими плямами, відтак кілька місяців розбираються, де пляма клієнтова, а де хім-чистівські. Та невже з цього приводу слід здіймати галас на всю республіку?! Треба ж і побу-товиків зрозуміти: клієнтів у них багато, плям іще більше, а вона, хімчистка, одна. Так само і керівники радгоспу «Хиноцький» (що у Володимирецькому районі на Ровенщині) теж забили на сполох. Щоправда, в них не майка пропала, не плащ, а автомашина. Причому вантажна. А ще точніше молоковоз. Ну, нехай поки доводиться возити молоко бортовою У лягах, нехай це не дуже позитивно впливає на якість молока. Та однаково: хіба ж то привід для паніки?! А радгоспники листа в «Перець»! Рятуйте, мовляв, або хоч порадьте, як у такому випадку бути! Рятувати, звичайно, то справа спеціальних служб. А от дати пораду легше. І коли щось надумаю, обов'язково пораджу. Згодом. А поки можу хіба що заспокоїти товаришів із радгоспу. По-перше, ніде, дорогі товариші, ваш молоковоз не дівся. Просто ремонтується на Здолбу- Мал. А. БОРДУНІСА Зараз я знайду деталь, яку зробив із зекономленого металу... НЕМА ЧОГО ПАН І КУВАТИ нівському авторемонтному заводі, куди ви його, згідно з нарядом, здали 23 серпня 1977 року. У реєстрлційному журналі сам бачив точно зафіксовано, що машина надійшла саме тоді і що досі її не видано. Значить, повернуть. У вас, як то мовиться, все попереду. Більше того, директор заводу В. Г. Остапчук, коли ми з ним вивчали ваш нервовий лист, запевнив, що відремонтовану машину завод може віддати вам буквально за два-три дні. І ще сказав, що якби ви звернулися до них раніше, то вони раніше й видали б. Що? Кажете, зверталися? І неодноразово? Можливо. Але ж зверталися усно. А треба було коли термін ремонту машин точно встановлено 18 днів, після чого завод повинен повертати клієнтові відремонтовану машину Ну, тоді вже як собі знаєте Не хочете не пишіть Моя справа порадити Але дивіться: водночас і» вами такі ж машини їдали Гороиівсьме автотранспортне підприємство та Ровенсьие будівельно монтажне управління механізації. І прошу дуже! пер- ше одержало відремонтовану машину буквально через якихось п'ять місяців, друге через не полінувалися товариші писати офіційні листи. Отак. А коли займатися лише усними претензіями, то воно й виходить, як у вас. Та можу ще таспо-коїти: не ви одні такі нещасні. Чортківське автогосподарство споживспілки і Костопільська автотранспортна контора (АТК) віддали в ремонт свої машини ще за три місяці до вас, Луцька сільськогосподарська дослідна станція за чотири. І досі їх не одержали. Але й це ще не рекорд. Ровенська АТК «Поліссяводбуду» не може одержати з ремонту двох своїх машин із грудня 1976 року, а Іваничівська «Сільгосптехніка» з квітня того ж року. І не панікують. Бо знають, з ким мають справу. А у вас для паніки й зовсім, як бачите, підстав нема. Чисто теоретично вас може зацікавити, чому ж усе-таки на Здолбунівському заводі так безпардонно затягують ремонт. Позаяк таке запитання і я ставив керівникам підприємства, то можу переказати їхні відповіді. Раніше, пояснювали вони, завод був, сказати б, самостійним підприємством, тобто весь ремонт проводив самотужки. Тоді наче й термінів дотримували, і якість ремонту була кращою. Тепер же запровадили прогресивну спеціалізацію. У Здолбуноеі автомашини переважно розбирають, а відтак складають. Двигуни ремонтує Ямпільський завод, карданні вали Бердичівський, передні й задні мости в Луцьку, електрообладнання Київський агрегатний завод. І ще щось ремонтують та поставляють у Здолбунів Миронівськнй і перший Київський авторемзаводи. Няньок, самі можете порахувати, виходить справді семеро. Але це няньки спеціалізовані... А ось чому при таких прогресивно спеціалізованих няньках дитина часто-густо все-таки залишається без ока, того, щиро кажучи, я не здатен второпати. Це хіба зможе професійно розтлумачити Станіслав Антонович Подолян. Тобто, генеральний директор першого Київського виробничого об'єднання «Авторемонт», котре всіма тими спеціалізованими няньками розпоряджається. І щоб ви і всі інші клієнти Здолбунівського авторемонтного заводу вже остаточно заспокоїлися, то можу потішити: незважаючи на перевищення терміну ремонту в десять і двадцять разів, це на виробничих успіхах підприємства майже не позначається принаймні, в минулому році завод виконав план майже за всіма основними показниками. Цього феномену я вам також пояснити не можу. Та, врешті, хіба ж то моя справа усе пояснювати?! Мені б лише якось заспокоїти вас, ну, й щось таке корисне порадити на майбутнє. Заспокоїти, мені здається, наче заспокоїв. А от щодо поради... Може, її дасть хтось інший? Компетентніший за мене? О. КРУКОВЕЦЬ, спец. кор. Перця. Ровенська область. НА ОСНОВІ ЧОРНОЇ МАГІЇ елеграфне До штаб-квартири ТАП звернувся економіст колгоспу «Більшовик» Боро-дянського району Київської області П. Д. Кудін. Він одержав тематичну добірку № 269 2. «Матеріальне стимулювання працівників, зайнятих на заготівлі кормів», випущену Київським відділенням Українського науково-дослідного інституту науково-технічної інформації і техніко-економічних досліджень Держплану УРСР, і не знайшов у вміщених у ній статтях жодного слова про матеріальне стимулювання. Економіста цікавить питання: де ж усе-таки знаходиться обіцяна науково-технічна інформація? Експертна група штаб-квартири ТАП ретельно проаналізувала надісла* ну П. Д. Кудіним добірку, упорядником якої значиться Є. Л. Нестерук, і дійш- ла висновку, що дані про «матеріальне стимулювання працівників, зайнятих на заготівлі кормів» слід шукати між рядками статей. Знайти їх там для людини, знайомої з чорною магією, не становить абсолютно ніяких труднощів. ЕКСПЕРИМЕНТ ТРИВАЄ І Як передає наш ровенський кореспондент з Млинівського району, у селі Демидівці в середньому професійно-технічному училищі № 5 проводиться цікавий експеримент. Замість вугілля, що його мали одержати ще першого вересня,…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"