Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1982 №17 Сторінка 5

Журнал Перець 1982 №17 Сторінка 5. З міста Павлограда, що на Дніпропетровщині, повідомляють: щомісяця виконують і перевиконують плани перевезень вантажів автобази «Дніпровська» та № 7 автоуправління Мінважбу-ду УРСР. Звичайна, на перший погляд, інформація. Незвичайне полягає в тому, що керівництво обох автопідприємств добивається високих показників, майже повністю ігноруючи такі, здавалося б, обов'язкові для успішного господарювання речі, як передові методи організації праці, належний технічний стан автотранспорту, активна боротьба за економію та бережливість тощо. Наш кореспондент попросив відповісти на кілька запитань начальника автобази «Дніпровська» В. А. Білича і його колегу з автобази № 7 П. Ф. Марченка. КОР. У чому ж, усе-таки, секрет успіху? В. А. БІЛИМ. Секретів немає ніяких. Просто я кажу своїм хлопцям: «Робіть що хочете, а план мені дайте!» П. Ф. МАРЧЕНКО. І я те ж саме кажу. КОР. У чому іще полягає організаторська роль адміністрації? В. А. БІЛИМ. У повній відсутності цієї ролі. Приміром, ми ніколи не ображаємо водіїв недовір'ям і не влаштовуємо, як дехто, перевірок, чи справді, скажімо, Петренко перевіз тоді-то й тоді-то стільки-то тонн, чи, може, скориставшись довір'ям клієнта якої-небудь організації, приписав їх. Іншими словами, кожен пише в пу- ПЕРЧАНСЬКЕ ІНТЕРВ'Ю тівках усе, що хоче. Далі. На чверті наших грузовиків несправні спідометри, що теж створює простір для ініціативи... П. Ф. МАРЧЕНКО. У нас більше половини таких машин... В. А. БІЛИМ. Усе це дає значний ефект. Досить сказати, що торік ми зуміли, не перевозячи, приплюсувати до плану майже 50 тисяч тонн вантажів, за що нам заплатили 22,6 тисячі карбованців. П'ятнадцять тисяч пішло на матеріальне стимулювання колективу, з них дві тисячі на премії керівництву, себто мені і моїм найближчим помічникам. П. Ф. МАРЧЕНКО. У нас показник трохи гірший: ми зуміли викроїти лише 38 тисяч тонн, зате коштували вони нашій клієнтурі трішечки дорожче 31 тисячу карбованців. КОР. Даруйте, але ж це звичайнісінькі приписки! За них, як відомо, по голівці не гладять. В. А. БІЛИМ. Я не був би таким категоричним. Дехто вважає так: якщо, мовляв, грузовик нічого не віз, а шофер у путівці вказав, буцімто ресори тріщали від навантаження, то це вже приписка. А повітря вагу має? Має! Нехай і нікчемну порівняно з металом, але все-таки має. І об'єм воно має. Виходить, щось грузовики перевозили? Інша річ, що не всі водії знають, яка питома вага одного кубічного метра атмосфери, і дещо її в путівках завищують, проте це, на мою думку, недогляд школи, а не наш. Тепер про голівку, яку, на вашу думку, можуть не погладити. Я оптиміст і більше, ніж на сувору догану, не розраховую. Бо ж не тільки…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"