Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1986 №22 Сторінка 2

(Телеграфне Агентство Перця)
Журнал Перець 1986 №22 Сторінка 2 - Телеграфне Агентство Перця. І о Немало керівників підприємств, установ і організацій усе ще чекають підказок «зверху». У деяких галузях виробництва кількість, як і раніше, лишається головним показником виконання плану. як і раніше, показником (З газет). (З газет). Мал. В. ГЛИВЕНКА . МОНАСТИРСЬКОГО авралі ПРОСТОЇ Нерівні можливості. ТЕЛЕГРАФНЕ АГЕНТСТВО ПЕРЦЯ ВІДРОДЖЕННЯ ТРАДИЦІЇ - ! і 1 і - Уже кінець року, а начальство досі не дає вказівок як перебудуватися. БРАК * АЖ -Ж. рг Лк л, Ж. ЛЛ Г А-Г ВЛЖЖ ЖЖД.СЖ Ж* будинок стоїть тут по вулиці Кантемирівців, 2. У ньому керівники місцевої дільниці «Львівліфту» можуть почути що говорять мешканці на їхню адресу. Варто лише зайти до під’їзду і послухати тих, хто йде пі* ’ ’ поверх. ЗС її III все, їси аж на дев’ятий З ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОНІКИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА область. (Кор. ТАП). У богородчанській «Ремпобуттехні-ці» встановлюється електронно - об-ина. Вона точно визна-строки ремонту. Дуже втішила така звістка мешканця села Похівки Жулинеького Т. и. знатиме, коли полагодять його пральну машину «Сибирь-ЗМ». Здав він її у ремонт іе в травні 1985 року. вста но вл юється чи елю валь на ма чатиме II І Тепер він достеменно II мотозаводу І Євгене Вельмишановні Станіславе Кириловичу, Миколайовичу та Валерію Вадимовичу! все дозвольте висловити вам своє щиросердне захоплення. Я просто в захваті від ваших дуже рішучих методів боротьби з рекламацією. Що там казати, з рекламацією сьогодні борються всі. Та ваші самобутні, я б навіть сказав, неповторні методи боротьби не можуть нікого лишити байдужим. Бо методи ці не якісь там банально-загальні, виробничо-технологічні, а суто індивідуальні, сказати б, педагогічно-психологічні. Ну, скажімо, спало на думку жителю м. Ровно А. М. Опанасюку поскаржитися Вам, Станіславе Кириловичу, що гарнітур виробництва підлеглої Вам фабрики його не влаштовує. Мовляв, у тому гарнітурі і полички не вставляються, няються, і, взагалі, все зроолено косо-криво. Коротше кажучи, стільки недоробок, що в хатніх умовах майстрам-ремонтникам їх не усунути. Інший на Вашому місці ох і дав би прочуханки винуватцям такої видатної халтури! Збори б зібрав, цій події присвячені, премій би позбавив бракоробів (а може, й не тільки премій). А перед товаришем, що з Вашої ласки потрапив у таку халепу, особисто б вибачився. Перш за дозвольте висловити вам і дверцята не відчи-зроблено І гарнітур новенький йому додому завіз дякувати долі, споживач поруч із підприємством живе. Та Ви, Станіславе Кириловичу, не пішли цим битим, примітивним шляхом. Ви зробили інакше пообіцяли Опанасюку, що його невдовзі відвідає представник фабрики і все владнає. Довго той чекав і Вас не турбував. А коли наважився це зробити. Ви йому поклялися, що представник фабрики вже вирушив у напрямку до його будинку. А через місяць по тому, коли Вас запитав, чому це представник підприємства так довго долає досить невелику відстань, Ви його запевнили, що чекати йому лишилося уже зовсім мало... Потім ще багато місяців були дзвінки і візити візити і дзвінки надокучливого споживача, який благав, вимагав, наполягав. Ви ж у відповідь обіцяли, запевняли, гарантували. І, врешті-решт, споживач капітулював. Із сил вибився. Зрозумів, що з Вами йому тягатися не під силу. Звичайно, не завжди виявляються такими слабкодухими споживачі. От Вам, Євгене Миколайовичу, траплялися горішки й міцніші. Ну, наприклад, А. І. Малошенко з Хмельниччини. Придбав він два роки тому пральну машину Вашого мелітопольського заводу «Побутмаш». Хотів дружині подарунок зробити. Не встиг додому привезти, як довелося 1…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"