Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 2000 №07 Сторінка 15

(Іноземний гумор, Страшне перо не в гусака)
Журнал Перець 2000 №07 Сторінка 15 - Іноземний гумор, Страшне перо не в гусака. «Я не злопам’ятний: зроблю пакость і забу-ду». (Із пояснення.) «Для, профілактики захворювань шкіри ошпарте свій таз кип’ятком». (Із оголошення в лазні.) «Але ж у кожної з них дома господарство: город, птиця, діти, чоловіки, худоба,..» (Із газети.) «Пропав лисий пінчер. Просимо повернути за винагороду». (Із об’яви.) дньої ноги, яка пішла наліво». (Із пояснювальної записки.) тим більше, що була накладена незаконно». (Із заяви.) «У нас в бригаді таке правило: «Якщо з'явиться якийсь любитель випити, то це має відбуватися у нас на очах». (Із виступу.) «У Олександра Македонського було військо, очолюване слонами». (Із шкільного твору.) Василь ВЕРБЕЦЬКИЙ. ПЕРЕЦЬ № 7 (1492) Головний редактор Ю. ПРОКОПЕНКО. «Тушу забитого кабана було здано на склад повністю, крім лівої за- «Прошу зняти з мене догану, так як вона зіграла свою виховну роль, Редакційна колегія: А. ВАСИЛЕНКО, П. ГЛАЗОВИЙ, Ю. 1ЩЕНКО (заступник головного редактора), О. КОХАН (головний художник), . МОЛЯКЕВИЧ, М. ПРУДНИК (відповідальний секретар), І. СОЧИВЕЦЬ. бою дзеркало, стілець, мило чи рушник. Запровадили навіть експрес-послуги: якщо хтось дуже поспішав, то міг голитися, стоячи перед маленьким дзеркальцем. Були і «блискавичні послуги»: не очікуючи ні в якій черзі, стаєш, де доведеться, і тут же голишся, не дивлячись у дзеркало. Звичайно «експрес» і «блискавка» коштували значне дорожче. Але рентабельності не було. Тоді зробили наступний крок. Оскільки мило і бритви продовжували пропадати, посилили охорону. А з огляду на падіння прибутку ввели ще прогресивнішу форму обслуговування: клієнти мусили приходити зі своїми бритвами та милом, а потім і теплу воду приносити з собою в термосах. Та накладні витрати все продовжували рости. Тоді наважилися на ще один крок у салоні відключили опалення і освітлення. А фахівці з маркетингу винайшли найпрогресив-нішу форму обслуговування: клієнтура перейшла на надомний сервіс. Це означало, що кожному клієнтові надавалося право голитися у себе дома своєю безпечною чи будь-якою іншою бритвою за власним вибором, як і користуватися своїм милом та іншими предметами особистої гігієни. Проте фінансові показники не…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"