Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1947 №13 Сторінка 2

Журнал Перець 1947 №13 Сторінка 2. пегес иа * п V Си-’л І’У : «л ’' регес на Дніпро тихо несе свої голубі води, а на березі гримлять громи, спалахують блискавки, і по всіх телефонах Дніпровського річкового пароплавства старший диспетчер розносить всіх молодших диспетчерів: Де зведення? Чому нема зведень? Якщо за годину не буде зведень про підготовку до перевезень зерна, Дмитро Архипович всіх нас перемеле на борошно! Опівдні зведення надійшли. В кабінеті начальника Дніпровського річкового пароплавства Дмитро Архипович Орлоз нас інформу- Те, що в пароплавстві вважають фік у нас, в доку, звуть «ура-графік» відно № 53 повинні були здати з ремонту ще 16 червня. Строк минув, а де вона, ця її ще навіть в док не завели. №№ 313 та 6142. їх теж 16 червня мали випустити з ремонту, а вони тільки 15 червня були поставлені на зачистку. От вам і графік! А мине якийсь місяць заженуть в док з графіком пароплавства, ми за гра-. Відпо-баржу баржа? Або баржі цілий караван суден, і давай штурмувати, давай «на ура» латати. От вам і «ура-графік». Не дають моторів, пояснює т. Васильєв. Вищі інстанції не допомагають. На 15 серпня заплановано вивершити будівництво робочої башти. До роботи ще не приступали. Не допомагають вищі Інстанції, скаржиться т. Васильєв. Торік при тій же «механізації» 1 при тому ж «катарі» елеватор виплатив пристані за перестій барж тисячі карбованців штрафу. Цьо- вав: В основному, тоннажу ведеться станях підготовку все йде як слід. Ремонт точно за графіком. На при- до приймання хліба майже завершено. В піднесеному настрої вирушили ми в мандрівку по Дніпру. «УРА-ГРАФІК» В одній із кімнат управління пароплавства висить круглий годинник і видзвонює завжди більше, ніж показують його стрілки. Ненормальність цю можна було б вже давно усунути, але якось зразу не зібрались, а потім рукою махнули, хай собі дзвонить. Пригадався нам цей годинник, коли ми йомилися із станом флоту, виділеного перевезення зерна. Того самого флоту, який начальник пароплавства сказав: Ремонт тоннажу ведеться точно за фіком. У відділі промислових підприємств інформацію т. Орлова доповнили такою деталлю: зна-для про гра- Згідно з графіком, сьогодні на ремонт! повинно бути 25 барж. Поставлено тільки 8. В судномеханічній службі ми дізнались: на цей же день, знову-таки, згідно графіка, з ремонту мали вийти 9 барж. Вийшло 2. А в доку судноремонтного заводу ім. Сталіна старий майстер висловився з цього приводу так: ПЛОМБІРАТОРИ І КОМБІНАТОРИ Возити хліб одна справа. Довезти його без втрат зовсім Інша. Клієнти, які вже користувались послугами пароплавства, часто згадують Архімеда: Тіло,…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"