Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1952 №18 Сторінка 3

Журнал Перець 1952 №18 Сторінка 3. Американське прислів’я гласить: «За долари можна провести на виборах навіть рудого пса проти апостола Павла». Кількість доларів, що їх витрачають американські монополії на виборах, прямо пропор-ціональна важливості поста, на який обирається той або інший рудий пес. Найдорожче, зрозуміло, обходяться президентські вибори. За американською конституцією президентські вибори відбуваються через кожних чотири роки в листопаді, у перший вівторок після першого понеділка. Але насправді конкуруючі монополії Уолл-стріту роблять свій вибір задовго ще до першого листопадового вівторка. Вони намічають собі двох однаково придатних їм кандидатів одного з ярликом республіканської, другого з ярликом демократичної партії. На з’їздах цих партій, де висуваються уолл-стрітівські руді пси, відбувається жвава купівля голосів делегатів, які в свою чергу купили свої мандати у партійних босів на місцях. Делегатські голоси купуються гуртом і вроздріб, за готівку і в кредит. При купівлі в кредит делегатам обіцяють тепленькі посади (після перемоги відповідного кандидата). Цього року на з’їзді республіканської партії делегатський голос коштував у середньому 2.500 доларів. А голоси 17 делегатів штату Орегон було куплено оптом за 47.404 долари. Майже така ціна на голоси була цього року й на з’їзді демократичної партії. Крім десятків мільйонів доларів, які витрачаються на купівлю делегатських голосів, десятки мільйонів витрачаються ще й на підмо- ючись переплюнути один одного у блазенських трюках і пустопорожніх обіцянках. У 1948 р., наприклад, обидва кандидати в президенти Трумен і Дьюї блазенською поведінкою перевершили всіх своїх попередників. У штаті Айдахо Трумен зробив карколомну подорож у вагончику повітряної канатної дороги (до нього жоден кандидат у президенти не подорожував у таких вагончиках і такою дорогою). А Дьюї, в свою чергу, відвідав у штаті Орегон групу анархіствуючих жевжиків, які утворили «товариство печерних людей». Кандидат у президенти їв з ними гниле м’ясо. Потім Дьюї було урочисто проголошено «печер- купівля голосів виборців. Партійні боси скуповують голоси в районах, дрібніші діячі, так звані «капітани», скуповують голоси в своїх ною людиною». Американська преса твердить, що масштаби теперішньої передвиборної кампанії перевершать усі попередні. Дружини мільйонерів, бір- кварталах. Та найбільшу роль у виборчій механіці відіграють не куплені голоси, а грандіозна система фальсифікації виборів. Основна дійова особа тут гангстер. Це одна з центральних фігур на американських виборах. Гангстери залякують виборців звірячим терором, тероризують негрів та інших «неблагонадійних». не пускають їх до виборчих урн, фальсифікують вибори й підрахунок голосів. З допомогою гангстерів виготовляються мільйони фальшивих виборчих бюлетенів; до виборчих списків вноситься «населення» цілих кладовищ. ЗЕ ЗЕ ЗЕ З» Зі жових зайців та професійних гангстерів уже носять нейлонові панчохи з написами «Ай лайк Айк» («Я люблю Айка») або «Ай лайк Едлай» («Я люблю Едлая»). Такі ж написи красуються на шляпках і гребінцях, на оправі окулярів, на запонках і собачих наший- никах... Половина газет монополій кричить: «Голосуйте тільки…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"