Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1957 №14 Сторінка 4

Журнал Перець 1957 №14 Сторінка 4. Кожен з киян, що стає на шлях водномоторного аматорства, повинен насамперед придбати собі так! механізми й устаткування: Вантажну автомашину. Катер. Автокран або лебідку. Пересувну ремонтну майстерню. Бензоколонку. Намет або легкий розбірний будиночок. У зв’язку з відкриттям пішохідного мосту через Дніпро, катера можна не купувати. Користуйтесь тимчасом підручними засобами. Решту механізмів й устаткування завжди мати при собі в цілковитій готовності. Крім того, треба ще обов’язково мати: Нерви (сталеві). Терпіння (залізне). Характер (золотий). Гроші (грубі). Лише маючи все вищеперелі-чене, можна купувати (або будувати власними силами) моторного човна. Щоб спустити моторного човна на воду, треба привезти його власною машиною до Дніпра, зняти його власним автокраном (чи лебідкою) з машини і поставити на воду, заправити мотор бензином з власно? бензоколонки. І тут же, силами власно? пересувно? ремонтно? майстерні, ліквідувати всі виявлені недоробки. Тепер можете переїжджати на лівий берег Дніпра й пришвартовуватись на стоянці, устаткованій спеціально для вас Київською міськрадою. Не забудьте тільки взяти з собою добрий шмат залізно? труби або рейки, або дубового кілка й самому зробити собі прикола. Не будьте легковажними. Не здумайте залишити на приколі човна й поїхати кудись у відрядження чи забитись на якийсь тиждень-два додому. Пришвартувавшись, ставте на березі свого намета чи легкий розбірний будиночок І розташовуйтесь тут на ціле літо, як дома. Пам’ятайте, що вода в Дніпрі має властивість не тільки прибувати, а й спадати. При спаді води човен, що сто?ть на приколі, може залишитись на піску. Хто ж його стягне на воду, як не ви? Хто з нього вичерпає воду, коли вона туди просочиться, як не ви? З такими дрібницями на обслужуючий персонал стоянки не покладайтесь. У них і без вашого човна діла вистачить. Робіть усе самі! Плату за стоянку човна вносьте щомісячно до контори міських пляжів: улітку ЗО крб. на місяць, узимку 20 крб. На цьому ваші витрати за стоянку І догляд човна мусили б І обмежитись, коли б у вас були всі описані вище механізми. Але їх у вас немає, а ви хочете мати моторного човна. Тоді запасіться хоч нервами, терпінням, золотим характером I грішми. Перші три моральні якості потрібні вам для того, щоб легше було викидати якість матеріальну гроші. Запам’ятайте, що на міських стоянках немає ні кранів для спуску й підйому човнів, ні ремонтних майстерень, ні профілакторіїв. Тут є тільки обслужуючий персонал стоянки, так звані «сторожі», які замінюють усі механізми І майстерні. Ви придбали моторного човна. Доставивши його на берег, ви помічаєте, як назустріч вам простягається довжелезна рука, І чуєте хрипкий, проспиртований голос. Дай!.. I хоч це «дай» не передбачене ніякими таксами, нормами й прейскурантами, але без «дай» ваш човен не пропливе на воді й метра. Отже, давайте... За спуск човна на воду дай!.. Кладіть 75 крб. на бочку за те, що під нього підведуть «дідівську механіку» колодки й сяк-так зіпхнуть його з берега (крана чи лебідки на стоянці немає). Таку ж суму гоніть І за осінній підйом човна з води. Під час спуску на човні обідрали свіжу фарбу. І знову «дай». За підфарбування. У човен набралося трохи води... «Дай!» за те, що п виберуть. За прикол «дай»! За гвіздочок «дай»! За те «дай»! За се «дай»! За все «дай»! А не дасте, то буде ваш човен киснути у воді, лежати в піску, замерзати у кризі. Ніяким богом не умовите персонал стоянки, щоб він виконував сво? прямі обов’язки й наглядав за вашим човном. «Дай»! тоді наглядатимуть. Можна вихваляти ті часи, коли аматорські моторні човни стояли в Києві на всіх водних станціях, коли за стоянку платили цілорічно по 15 20 крб. на місяць I човни доглядалися як слід. Але кому потрібне таке вихваляння? Ті часи давно вже минулися. Можна вихваляти приватних ділків, які влаштували нелегальну стоянку аматорських моторних човнів у районі колишньо? стоянки на набережній біля четвертих сходів і деруть з людей сім шкур.…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"