Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1959 №12 Сторінка 3

Журнал Перець 1959 №12 Сторінка 3. ЩО З ТЕПЛОВОЗА ВПАЛО... Тепловози на Україні виробляють у Луганську і в Харкові. У Луганську на заводі ім. Жовтневої Революції, а в Харкові на заводі ім. Малишева. Оскільки харківський завод вважається головним. то всі раціоналізаторські пропозиції та винаходи луганських тепловозобудівників мають затверджуватися в Харкові, в конструкторському бюро заводу ім. Малишева, де сидить твердий, як камінь, головний конструктор т. Кирнарський. Лежачий камінь, кажуть про нього в Луганську. І, очевидно, не без підстав так кажуть. Цілий рік пролежала в шухляді головного конструктора налізатора т. пропозиція Антифєєва, луганського раціо-поки він. нарешті, змушений був визнати її безумовну цінність і схвалити. Ще більше 1 рік і 10 місяців промаринував він у себе удосконалення т. Ка-лініна. По вісім десять місяців консервує Кирнарський матеріали інших луганських раціоналізаторів, хоч добре знає, що на їх розгляд визначено строк 10 днів. Набридло раціоналізаторам терпіти таку зневагу до своєї роботи. Поскаржилися вони куди слід. А головний конструктор т. Кирнарський, як прочув про це, так зразу ж і зробив для себе висновки. Коли йому поклали на стіл раціоналізацію т. Колосова (прийняту в Луганську і схвалену спеціалістами харківського заводу) він не став навіть знайомитися з нею, а зразу ж, без затримки написав: відхилити. Отак «працює» з раціоналізаторськими пропозиціями головний конструктор головного заводу по тепловозобудуванню т. Кирнарський. Йому аби зіпхнути їх з рук. А що разом з ними він спихає сотні тисяч карбованців про це головний конструктор і гадки не має. П. ВОЙЦЕХОВСЬКИЙ. м. Луганськ, завод ім. Жовтневої Революції. НІКОЛИ НЕ ВГАДАЄТЕ! Керуючий трестом «Львівнафтогазрозвідка» і»: т. Ляшенко диктував друкарці наказ № 131: «Наказую: За незадовільне дотримання правил по техніці безпеки на дільницях контори, внаслідок чого виникла пожежа на буровій № 2, за не-відвантаження відроблених бурильних труб заводові «Металіст», за несвоєчасне відвантаження котушок з-під троса, за що заплачено штраф у сумі 19,5 тисячі карбованців... директорові контори буріння т. Мосєєву, головному інженерові т. Ратаєву, головному геологові т. Юшкевичу, заступникові директора т. Ха-почкіну і головному механікові т. Вєтрову...» Тут керуючий перестав диктувати, задумався. Угадайте, товариші читачі, яку він кару придумає для перелічених керівників? Чим вони заплатять за те, що з їх вини спалахнула пожежа, що труби невчасно було відправлено на завод, за те, що довелося заплатити великий штраф? З роботи полетять? Ні! Догану одержать? Ні. Зауваження? Попередження? Не вгадали, товариші читачі. Краще слухайте далі. Тов. Ляшенко продовжує диктувати: «...виплатити премію в таких розмірах: 1. т. МОСЄЄВУ 1800 крб. 2. т. РАТАЄВУ 1800 крб. 3. т. ЮШКЕВИЧУ 1620 крб. 4. т. ХАПОЧКІНУ 797 крб. 5. т. ВЄТРОВУ 1301 крб. ...» Тепер ви бачите, яку страшну кару придумав суворий керуючий? У відповідь на пожежу й штрафи він сипонув добрячими грошовими преміями. Ударив по безгосподарниках карбованцем! є ПРОМАИПУЧКА ГОЛОВО БІДСПИЦЯ РШбут…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"