Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1962 №11 Сторінка 2

Журнал Перець 1962 №11 Сторінка 2. Мал. А. АРУТЮНЯНЦА У Кривому Розі діялося це. Деякі криворіжці спочатку тихо, а потім і голосніше заговорили, що то нечистий коники викидає... Дійшло до того, що нечистий ЦІЛІСІНЬКИЙ залізничний тупик украв і навіть БУ-2 (будівельне управління № 2 тресту «Криворіж-дорводбуд») у той тупик загнав. Тупик то залізничні шпали, а на них рейки залізні, а в кінці «Злазь! Далі їхати нікуди!..» Пояснюємо це тим, хто не знає, що то за штукенція. Працівникам же БУ-2 тресту «Криворіждорводбуд» пояснювати цього не треба. Вони самі усякі шляхи-дороги і тупики будують, і навіть знають, що потрапити в вим ентузіазмом, само заготовляє будівельні матеріали, а не вимагає їх од поставщиків. Пометиковані у цих справах люди плечима знизували: «Припустімо, що кварцити чи пісок управління може й само заготовляти. Це не така вже й мудра штука. Але де ж воно бере рейки, шпали, бетон?! Тут уже без чуда не обійдешся... Загадка якась»... І загадкові чудеса творилися прямо на очах. Потрібні БУ-2, наприклад, шпали. Начальникові дільниці Петренкові досить тільки попросити по- тупик справа не весела. І все-таки потрапили. Почули це начальник БУ-2 Петро Ілліч Юрченко та головний інженер Михайло Федорович Леміш і ставщика-невидимку відпустити 112 штук і самому розписатися, що одержав їх, і шпали тут як тут. А в кого Петренко просив ті шпа- ли, хто відпускав їх загадка. А ось іще одно чудо. Досить тільки було начальникові дільниці Філоненкові подумати руками замахали. Та що ви?! Який тупик!? Як-то який? А отой, що ви на своїй базі спорудили. Ось документи, тут же ясно написано, що БУ-2 на цьому об’єкті вийняло і перемістило 600 кубометрів грунту, уклало 200 погонних метрів станційних колій, забаластувало 300 кубометрів залізничної колії, встановило стрілочні переводи і т. д. Усі ці роботи ускочили на старі гроші у 70.382 карбованці. На документах і підписи всі є. Від підрядчика підписали головний Інженер БУ-2 Леміш і начальник виробничо-технічного відділу Ідзин-ський, а від замовника тресту «Криворіжбуддеталь» начальник відділу Китаєва та інженер-куратор Коробова... А ви питаєте, який тупик?! Якщо забули, поїдьмо на «Криворіжбуддеталь», самі побачите. Поїхали. Приїхали. Дивляться нема тупика. Акти є, а тупика нема. Що ж це воно таке, дорогенькі? запитали будівельників. Окозамилювання?! За це вам не премію, а зовсім інше належить дати. Закон є такий. Товаришечки! забідкався головний Інженер БУ-2 Леміш. Та нащо отаке говорити? Я згадав є тупик! На асфальтобетонному заводі! Вам його зараз начальник відділу нашого БУ Єдуард Павлович Довнер покаже! Приїхали на асфальтобетонний завод. Єдуард Павлович пальцем ткнув: «Ось він, тупик». І мерщій геть чкурнув. Ваш тупик? запитали в дирекції заводу. Наш, сказала дирекція. На БУ-2 не жалієтесь? А при чому тут БУ-2? Як-то при чому? Воно ж вам тупик збудувало? Та ви що, з неба впали! Тут і духу того БУ не було! Це робота управління «Спецбуду»!.. І знову від збудованого БУ-2 тупика тільки й сліду лишилося, що акти. А тупик нечиста сила потягла. Без слів. КВОЧКА - ІНСТРУКТОР Про те, що керівники БУ-2 з нечистим зв’язалися, дехто й раніше думав дуже вже легко їм усе вдавалося. Керуючий трестом «Криворіждорводбуд» Євген Григорович Са-цюк кілька років серенади тому БУ-2 виспівував. Закликав усіх на БУ рівнятися, досвід переймати, як дороги будувати І державну копійку заощаджувати. Керівники БУ-2 купалися в проміннях слави і преміальних грошенятах. про рейки, як цементний завод (який ніяких рейок не виробляє) негайно почав їх виробляти для БУ-2. Принаймні так свідчать до- кументи, що саме цементний завод для БУ-2 відпустив 22 тонни рейок. І підпис Філоненка на тому документі є. Немає тільки на документі дати, номера і…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"