Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1969 №07 Сторінка 2

Журнал Перець 1969 №07 Сторінка 2. БЮРОКРАТИЧНА ПЕТАРДА Петарда коробочка з вибухівкою, яка вкладається на рейки й вибухає при наїзді поїзда засіб звукової сигналізації для негайної зупинки поїзда. Блискучі рейки станції Вільхова та іржаву під’їзну колію одноймен ного хлібоприймального пункту розділяє мальовничий паркан із високоміцних дощок і рябих колод. Час від часу біля цієї фортифікаційної споруди розгортаються традиційні міжусобні баталії, які з незначними перервами тягнуться вже четвертий рік. Спочатку з-за найближчого шлагбаума, встановленого у тому місці, де під’їзна колія змикається з блискучими станційними рейками, виривається енергійний представник Луганського відділення Донецької залізниці й, піднатужившись, звично кидає за паркан в’язку петард, начинених паперами значної вибухової сили. В ту ж мить виникає контрситуація Перед шлагбаумом несподівано виростає могутня фігура, вигодована паляницями Луганського обласного управління по хлібопродуктах, і, сповнюючи навколишні простори переможними вигуками, шпурляє в інтригана оберемок петард свого виробництва Ці бойові снаряди виготовляються з вибухонебезпечних паперів, які мають різні назви скарга, скарга на скаргу, нагадування про скаргу і скарга-ультиматум. Любитель красного письменства, перегорнувши три пуди цих сумних документів, міг би значно поповнити чергове видання фольклорної збірки новими зворотами й виразами, особливо розділ «Прокльони». Крім того, згаданий любитель міг би при бажанні докопатися й до першопричини Великої міжусобної битви двох відомств Він би з трепетом дізнався, що її коріння сягає аж у 1965 рік. який був ознаменований, опріч інших видатних подій, введенням у дію під’їзної колії Вільхівського хлібоприймального пункту Тоді ж управління по хлібопродуктах вирішило передати, а управління залізниці погоди лося прийняти її у своє підпорядкування. Тим більше що це передбачено відповідними урядовими постановами Невдовзі в урочистій обстановці взаємне бажання сторін було втілено в конкретний акт прийому-передачі. Не менш урочисто відбувала ся й процедура перерахування на баланс залізничників вартості під’їзної колії, яка становить 40.264 карбованці 05 копійок, а також коштів, виділених на різні експлуатаційні потреби Можна було чекати, що відтепер колія навіки з’єднає серця залізничників і хлібозаготівельників, перші з яких надійно оберії атимуть її від корозії та інших неприємних речей, а другі безперебійно пере возитимуть нею зерно Але насправді почалося казна-що. Залізничники раптово поінформували заготівельників про те, що вони з презирством відмітають їх домагання і не тільки не приймають, але й взагалі не приймуть колію в своє відомство. Чому? запитали шоковані цим…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"