Радянський художник.
Віктор Григор'єв у 1920-ті роки був художником і режисером-постановником перших мультиплікаційних фільмів радянського кіно («Піонер Ваня»), що сприяло формуванню чіткої графічної манери у його малюнках. Сюжети його картин дуже легко читаються, завдяки режисерським навичкам в організації образного матеріалу, що було дуже важливо для художника-ілюстратора.
У 1930-ті роки Віктор Михайлович співпрацював з газетами та журналами як карикатурист. У передвоєнні роки працював художником-сатириком політуправління Ленінградського фронту.
Пережив блокаду Ленінграду, після якої, за рекомендацією лікарів, переїхав до Києва, де з 1944-го року почав співпрацю з журналом «Перець». Його малюнки післявоєнного періоду принесли йому успіх і визнання серед читачів. Григор'єв працював у жанрі політичної та побутової сатири, ілюстрував сучасних гумористів — їх розповіді, гуморески, байки. Серед відомих робіт перчанського періоду були такі картини, як «Анна на шиї» та «Мисливці на привалі (майже за Перовим)» (обидві 1960 р.). Перша картина сатирично зобразила ситуацію, коли дорослі діти сидять на шиї у батьків, а на другій картині художник, за допомогою образів тварин, алегорично висміяв людські недоліки (образи людей у картині замінені образами собак).
У тому ж дусі були виконані ілюстрації до книги І. Франка «Лис Микита» (1951 р.) та велика серія малюнків до твору «Казка про попа і наймита його Балду» О. С. Пушкіна, роботу над якими художник почав ще у довоєнні роки.
Віктор Михайлович співпрацював з багатьма видавництвами, працював у Республіканському театрі ляльок. Неодноразово брав участь у виставках картин, іграшок. Був членом Спілки художників УРСР.