Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1987 №15 Сторінка 2

Журнал Перець 1987 №15 Сторінка 2. робите?! Осьдечки поліровка тріснула, там ніжка відвалилася, а з дверцятами теж біда: одні не відчиняються, інші не зачиняються. І ще багато чого. Інший би на місці директора тієї абрики М. Л. Юзкова за голову схопився і світ за очі втік, почувши такі відгуки про творіння власних рук. Але Микола Леонідо- Відкритий лист генеральному директорові виробничого деревообробного об'єднання «Харківдерев» В. М. ЛИПЧАНСЬКОМУ вич, треба віддати йому належне, не хапається і не тікає. Мужньо і стійко витримує таку масовану багаторічну облогу. І продовжує гнати брак, або. як кажуть на фабриці № 4, «окремі дефекти виробничого характеру». Гнав він його і тоді, як обіймав посаду головного інженера, продукує й тепер, обійнявши директорський пост. Тож за такий тривалий час і навчився він з притаманною йому витримкою й винахідливістю відбиватися від сотень та ще й тисяч скарг покупців. Низенький уклін Вам, вельмишановний Василю Михайловичу! Передовсім дозвольте висловити своє щире співчуття у зв’язку з отим незатишним становищем, у якому Ви разом зі своїми підлеглими опинилися. Безумовно, важко працювати, коли тебе з усіх боків оточують як не дилетанти, то взагалі невігласи. Я маю на увазі отой широкий загал покупців, який висуває перед вами, спеціалістами деревообробної справи, практично нереальні вимоги. То дай йому такі шафи чи шифоньєри, які б через тиждень після купівлі не розсипали ся. То категорично наполягає на тому, аби стільці мали як мінімум чотири ніжки та ще й однакової довжини. А дехто навіть хоче бачити поліровку блискучою та гладенькою. а не схожою на наждак. Особливо напосівся чомусь отой оскажені- лий СПОЖИ1 ч на вироби Харківської мебле вої фабрики № 4. Виготовляє, як Вам відомо, це підприємство набір під вельми екзотичною назвою «Жемчуг». Так от, не встигне придбати той набір хтось із харків’ян, як уже сідає строчити заяву із цілим набором епітетів на Вашу адресу. Мовляв, що це ви на тій фабриці Правда, як на мене, то це вельми пасивна позиція. Чомусь мені здається, що дуже підводить Вас, вельмишановний Василю Михайловичу, елементарна відсутність реклами. Еге ж, отієї самої реклами, яка споконвіку вважалася рушієм торгівлі. Гадаю, що тільки необізнаність покупців з усіма тонкощами та нюансами Вашої роботи штовхає їх до епістолярного жанру. А якби вони тільки знали, що не сама ж собою ота мебля у магазини йде! Що на тій же четвертії! фабриці, по-перше, є відділ технічного контролю з досить-таки чималеньким особовим складом. А над ним іще й заступник директора з якості Валентина Мал. В. ГЛИВЕНКА Рикошет. Мал. О. КОХАНА Час вимагає висувати молодь! Пропоную на моє місце висунути молодого пенька. Василівна Сиврюкова. Повідомте необізнаному загалові і про розроблені довгострокові графіки контролю. Ще й про дні якості інформацію підкиньте. Гадається, що після цього не кожен покупець наважиться хапати ся за перо. Спершу задумається: а чи маю я право я, цілковитий профан у шифоньєр-но-тумбочній творчості, піддавати сумніву висновки стількох фахівців? Кому мені, а чи їм, має бути видніше, одно- а чи різнотекстурна має бути у мене мебля, потрібні чи не потрібні подряпини на поліровці та сколи лаку, матовість чи шерехуватість покриття? А може, це тепер така мода?! А може, шурупи на абриці недогвинтили зумисне, аби я, розніжений споживач, узяв викрутку та й зігнав якийсь кілограм зайвого…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"