Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1992 №05 Сторінка 3

(Сатиричні мініатюри)
Журнал Перець 1992 №05 Сторінка 3 - Сатиричні мініатюри. Мал. О КОХАНА ВАЖКО І ЛЕГКО БУВАЄ І ТАКЕ Юрій КРУГЛЯК. І В часи застою був застійником Тепер зробився самостійником. Важко в бурю гребти перебитим веслом, Чи вино наливати в діряві міхи. Легко бути розумником заднім числом І валить на небіжчиків всенькі гріхи. КУДИ МИ ЙДЕМО! Колись казали прозою і віршами, Що від хорошого до кращого йдемо. Тепер житейські шкапу женемо І їдем від поганого до гіршого. ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ До предсідателя у мене питання: Яке у нас по щоту це читання?.. ЗНАЄ ДІЛО Наша держава діло добре знає Щодня в людей кишені вивертає. ЗМІНИЛАСЬ ВЛАДА Змінилась влада, грошики ж народні Раніш транжирили, транжирять і сьогодні. ДУРНА РОБОТА Оновлювать Союз така ж дурна робота, Як у в'язниці фарбувать ворота. ДОКОНАЮТЬ Не доконали геноцидом, То доконають гербіцидом. Який же, дурню, ти чемоданчик поцупив?! САТИРИЧНІ МІНІАТЮРИ Перець У НАШОГО ОМЄЛЬКА-( «ЄВЄЛІЛЧКА СІІЛЄЙКА: ПРОБЛЕМ ДОБАВИЛОСЬ Добавилася до проблеми СНІДу Проблема снідання й обіду. X X ш Є МЙТ Щ ІЇ і- о Аж захлинаючись, Миколі Розказує свояк: Таку сьогодні бачив чергу Не відійду ніяк! Хоча зійшлось до магазину Вже чоловік за сто, Ніхто по головах не лізе, Не лається ніхто. Жартують, сиплять анекдоти, Книжками шелестять... А головне в один оядочок Мал. А. АРУТЮНЯНЦА Спокійненько СТОЯТЬ. Дивлюся я на ту картину-. серденько співа. Це означає, що в народі Культура ще жива! Микола сплюнув спересердя: Пустого не мели. Це означає, що товару Іще не підвезли! Григорій ЄЛИШЕВИЧ. не КУЛЬТУРНА ЧЕРГА о о О о о з Зате всі у ній були при ділі. При одному ділі. Спільному. Сімейному. Називалося воно вишукано й урочисто - кооператив «Ексергія» при київській Міжвідомчій науково-технічній інтеграції «Прогрес». При цій інтеграції останніми роками існувало ще кілька подібних же кооперативних дитяток із такими ж романтичними йменнями «Сигма», «Фенікс», «Рось». І кожне з них, і всі разом заслуговують своїми непересічними здобутками окремої розповіді. Що ми й маємо намір зробити у недалекому майбутньому. Нинішній же інтерес саме до «Ексергії» викликаний тим, що на її прикладі особливо чітко видно, чого може досягти одна сім'я ця, здавалось би, крихітна часточка нашого суспільства, якщо вона, опріч дружби та любові, об'єднана ще й великою спільною метою. Отже сім'я: Якименко Ростислав Іванович глава; він же колишній працівник тресту «Київспецсільбуд», звільнений понад десять років тому «по статті»; він же голова правління достославної Міжвідомчої науково-технічної інтеграції «Прогрес», він же голова кооперативу «Сигма», він же начальник пересувної механізованої колони «Фенікс»; він же бухгалтер, конструктор і науковий працівник кооперативу «Ексергія»; Якименко Алла Кирилівна Дружина; вона ж голова «Ексергії», вона ж провідний спеціаліст інтеграції «Прогрес»; . Якименко Наталя Ростиславівна їхня дочка; вона ж старший інженер інтеграції «Прогрес», вона ж конструктор, майстер, провідний теплофізик, провідний інженер і, нарешті, касир кооперативу «Ексергія»; Бондаревим Владислав Кирило-вич брат дружини, мешканець Запоріжжя; він же головний зварник інтеграції «Прогрес» та «Ексергії». Які статутні цілі інтеграції «Прогрес»? Дуже благородні й дуже сучасні: «комплексне виконання будівельно-монтажних, пуско-нала-годжувальних робіт з одночасною розробкою і впровадженням нової техніки, технологій на об'єктах енергетики агропромислового комплексу та інших будівельних і промислових галузей». А завдання, які ставила перед собою «Ексергія»? Не менш чудові: «виконання на замовлення підприємств і організацій конструкторсько-технологічних, проектно-кошторисних розробок, ремонтних, будівельно-монтажних, пуско-нала-годжувальних та інших з ними пов'язаних ррбіт, виготовлення будівельних конструкцій, нестан-дартизованого й котельно-допоміжного устаткування, а на замовлення населення виконання проектно-кошторисних і будівельно-монтажних робіт». Ні, ви уявляєте собі, шановні читачі, яке громаддя обов'язків звалила на себе крихітна, повторимо,…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"