Перець
ГУМОР І САТИРА

Перець 1957 №10 Сторінка 8

Перець 1957 №10 Сторінка 8. СТЕПАНА СКОКАРЯ Велика справа планування! В усіх галузях народного господарства. Тисячі, сотні тисяч вагонів курсують щодня з краю в край України, І все по плану, І все за графіком. Щоб, значить, без жодної затримки. Підкотили, скажімо, до якоїсь станції Львівської залізниці вагони, навантажені вугіллям, лісом, продтоварами... А їх тут же розвантажили і поганяй далі на Донбас, на Урал, на Закарпаття... Прибув порожняк до станції призначення, а там знову раз! навантажили і щасливої дороги! Та, на жаль, не завжди так буває. За рахунок невиконання плану перевозок окремими організаціями на кожній залізниці створюється деякий резерв вагонів. Особливо великий той резерв бува, коли заметілі шляхи позаносять або водою баюри на під'їзних шляхах позаливає. Отут і з'являються так звані непланові вагони. Багато клопоту завдають керівникам Львівської залізниці оті капосні «непланові». Та хіба тільки їм? Вони завдають багато клопоту і тим, хто надсилає заявки на вагони, головним чином, із стелі списані. Схопиться, скажімо, серед ночі т. Родін та - лусь себе долонею по лобі! І як же я міг забути? Мені, крім запланованих вагонів, ще добрий шмат на квітень треба! Ай-яй-яй! І як же я прогавив!? А вранці на роботі: Хутчій-но, голубе, телеграфуй начальнику Львівської залізниці, інакше йдемо на Дно! Секретар блискавкою з кабінету, І полетіла телеграма-блискавка: «Прошу подати... п’ятсот вагонів додатково до плану тчк... Заст. міністра міського і сільського будівництва Роді н». А навздогін їй з іншого боку: «З огляду на велику кількість заявок... гостра потреба взуттє Мал. В. ГІ’Ш'ОРЕВА Страшний звір. вого крему... просимо додатково до плану... Керуючий Львівською міжобласною конторою Укрмісцевзбут Овчиннико в». А навперейми: «Негайна потреба квашеної капусти... Конче потрібно вагонів понад план... Укрплодоовоч П о г о р є л о в». В ефірі починається колотнеча. Летять телеграми з вимогою надати додатково до плану вагонів з Ровенської облконтори «Укрживскотсировини», з Житомирської хмелефабрики, з Львівського м’ясокомбінату. Летять від заступників міністрів, керуючих, директорів. І кожному треба «понад план» та ще й «до зарізу»... І так з місяця в місяць. Близько тисячі папірців прилетіло до начальника Львівської залізниці тільки за п'ятнадцять днів квітня. І в кожному папірці вимога надати додатково до плану 5 10 100 вагонів. А в загальній кількості сім тисяч. Бушує паперова заметіль, не затихає колотнеча в ефірі. Чотири інженери та один технік відділу планування перевозок Львівської залізниці щодня з ранку до вечора борються з цим «стихійним» лихом. Вони відмахуються зустрічними телеграмами, затуляються категоричними відмовами, ховаються за директивні вказівки. Однак, паперова хуга, не передбачена жодними прогнозами, від того ще тільки лютішає. Та це ще півбіди. Завітайте в розпалі трудового дня до приймальної начальника відділу планування перевозок т. Хорошева І ви побачите гомінливу чергу людей. Це «ходоки». Вони прибули сюди хто літаком, хто поїздом, хто автомашиною з надією одержати непланові вагони. Це представники організацій та установ, так звані «штовхачі». Вони твердо переконані в тому, що й крапля камінь пробиває, коли довбе раз по раз по тому самому місці. Заходить такий «штовхач» у кабінет (для успіху справи краще, коли непоголений,…


 Copyright © 2021-2024 "Перець - гумор і сатира"