Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1960 №01 Сторінка 3

Журнал Перець 1960 №01 Сторінка 3. Здавна відомо, що юшка з дешевої рибки не дуже смачна. Все це, звичайно, ні в якій мірі не убивало ентузіазму різних мастаків, які уперто намагалися будь-що за юшку з ся-кої-такої рибки виручити хороші грошики. Варіантів такої комбінації було придумано чимало. Одним з них скористалися керівники тресту «Ватутінвугілля» (м. Ватутіно, Черкаська область). Вугілля, яке добуває трест. буре, низькокалорійне. За ідеєю воно має бути дешевим, бо це якраз та сама рибка, про яку йшлося вище. Але то за ідеєю... Насправді ж собівартість тонни вугілля дуже висока. Та й як же їй не бути високою, коли навколо тресту і в самому тресті пасеться стільки дармоїдів! Взяти хоча б ЦЕММ. На людській мові це значить електромеханічні майстерні, які обслуговують підприємство. Майстерні, на перший погляд, звичайнісінькі. Майстерень таких на Україні тисячі. Проте, коли роздивитися з ближчої дистанції, то виявляється, що майстерні не прості, а золоті. Мають ці майстерні власне управління з 16 чоловік та ще 23 адміністратори в цехах. До того дохазяйнувалися, що на кожний терпуг чи свердло припадає по два начальники. Економно хазяйнують, що й казати! До речі, відразу хочеться попередити, що «золоті» електромеханічні майстерні тут не виняток. Спробуйте приїхати у Ватутіно і десь на території тресту запитати, як потрапити до управління. Вас відразу ж запитають: А вам яке управління потрібне? У нас їх до біса. Якщо до управління брикетної фабрики праворуч, до управління шахти ліворуч, Юрківського вугільного розрізу знову ж таки праворуч, а, скажімо, до будівельного управління або ЖКВ... Що? Ви питаєте управління тресту? Так ось воно. Але мушу вас попередити, щоб ви даремно ніг не били: у тресті ви, мабуть, нічого не вирішите. У нас всі керують на місцях. Кожен цех сам собі управління. Управління тут насаджені квадратно-гніздовим способом. Підраховано, що на кожний квадратний кілометр у Ватутіно припадає 0,33 управління. Має трест ВТУ вантажно-транспортне управління. Солідне управління. На шести кілометрах під’їзних шляхів воно керує аж двома маневровими паровозами. Важко, звичайно. Паровозам важко. Потужність у них не дуже велика, так що вони за один раз усе управління й не перевезуть, бо налічується тут аж 9 адміністративних і ЗО цехових одиниць. Перше-ліпше управління великої залізниці може позаздрити таким штатам. А начальник всього…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"