Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1962 №13 Сторінка 2

Журнал Перець 1962 №13 Сторінка 2. регес иа. регес иа. (ОГЛЯД ЛИСТІВ) Між іншим, народ ніколи не милував нехлюїв та безгосподарників. З історії народної творчості відомо, що в ті далекі часи, коли ще не було ні електрики, ні двигунів внутрішнього згоряння, безгосподарники і нехлюї вже були. Чого вартий, наприклад, чумак, який розбазарив свої транспортні засоби і навіть пропив запчастини у вигляді ярем і заноз? У пісні констатується і засуджується факт розбазарювання сільськогосподарського інвен таря. Дісталося в народних анекдотах і дядькові роззяві, який загубив заколісника. А заколіс-ник, як відомо, деталь не дуже дорога і не дуже дефіцитна. Дкого ж осуду, яких анекдотів заслуговують ті громадяни, через яких творяться нижчепо-іменовані неподобства? У колгоспі ім Кірова, Ананьївського району, Одеської області, є п'ять тваринницьких ферм, а доярки доять корів вручну. Чому? Бо «заколісник» загубився. Коли він загубився, зараз вже важко встановити. У 1959 році було куплено електродоїльні апарати. Заплатили за них 11 тисяч карбованців (старими грішми). Купили і почали їх берегти, як око в лобі. Поклали на складі і не веліли нікому і пальцем до них доторкатися. Доярки тим часом торкалися пальцями до дійок, а іржа торкалася до апаратів. Зараз вони перетворилися на брухт. У колгоспі ім. Ілліча, Новопразького району, Кіровоградської області, в 1958 році придбали обладнання для маслобойні, заплатили 12 тисяч карбованців (старими грішми). Купити купили і звалити звалили. Кинули біля стайні в бур'яні. Там йому, як кажуть, клямка. Було обладнання залишилася купа іржавого брухту. Вже й правління в цьому колгоспі помінялося, і голова інший, а доля обладнання так і не помінялася на кращу. У колгоспі «Шлях Ілліча», Кам’янець-Поділь-ського району, Хмельницької області, ще в 1955 році купили ЗО сильний і 6-сильний двигуни, за які заплатили понад 20 тисяч карбованців (старими грішми). 30-сильний двигун трохи почахкав у млині, а 6-сильний і не чахнув ні разу, його викинули у двір, де до нього швидко приєднався і 30-сильний. Дрібні «заколісники» дітвора розтягла, збираючи металобрухт, а важкі колеса-маховики, не подужавши взяти, залишила на згадку правлінню колгоспу. Хто зна? Може, діти інстинктивно відчували, що правління мусить зробити якісь висновки, глянувши на колеса без «заколісників»? Але правління висновків не зробило. У минулому році колгосп знову закупив два двигуни С-65. Один стоїть у млині, а другий на консервації. Безперечно, народна творчість не залишить поза увагою сучасних любителів губити «заколісники». А зараз радимо їм читати єдиний високохудожній твір під назвою «Указ про кримінальну відповідальність за злочинно недбале використання або зберігання сільськогосподарської техніки». Радимо читати і робити висновки... С. ТОРБА. Мал. В. ЗЕЛІНСЬКОГО НОВИНИ З ПИТАНЬ ТЯГАНИНИ Ховрах: Схоже на те, що цього року ми будемо з хлібом. У КЕРУЮЧОГО Херсонським облавтотрестом Анатолія Єфремовича Широносова підстави вважати заступни- є всі ка міністра автомобільного транспорту та шосейних шляхів УРСР Сергія Івановича Чернишова людиною щедрою, наділеною широкою душею. Такої ж думки про заступника міністра дотримуються і заступник самого Широносова Василь Га-расимович Конах, і головний інженер тресту Микола Миколайович Мильченко, і багато інших відповідальних працівників Херсонського автомобільного тресту. Що ж зробив Сергій Іванович для херсонських автокерівників? Може, поповнив їхнє господарство новими машинами, а може, навіки вирішив вічно живу проблему скатів? Не те й не друге. Просто заступник міністра своїм наказом від 17 серпня 1961 року перевів Херсонський автотрест з розряду управлінських чих. Люди, які, курсі, тільки ВИВІСКА І... ГАМАНЕЦЬ у розряд виробни- як-то кажуть, не в плечима знизують: велике діло вивіску поміняли! Тим паче, що ніяких нових підприємств у трест не влилось, а зв’язок трестівців з виробництвом, як до наказу Чернишова, так і після нього, здійснюється в основному за допомогою телефонів і друкарських машинок. Але ті, що «в курсі», плечима знизувати не будуть. Вони знають, що являє собою така зміна вивісок. Взяти хоча б самого керуючого І трестом. Рік тому він одержував 140 карбованців на місяць, а тепер його оклад округлився до 200 карбованців. Із 120 до 180 крб. підросла місячна зарплата головного інженера. Відповідно зріс добробут заступників керуючого, начальників відділів. А штати! Штат автотресту відразу ж підскочив з 44 до 62 одиниць. З’явились не тільки нові посади, а й цілі відділи. Наприклад, відділ централізованих перевозок. Такі перевозки існували й раніше, але відділу в тресті не було. Ними керували диспетчери вантажної автоколони № 22-29 і нічого, справлялися. До речі, автоколона була і лишилася єдиним в області автогосподарством, яке займається централізованими перевозками. І ось заради…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"