Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1978 №09 Сторінка 3

(Телеграфне Агентство Перця)
Журнал Перець 1978 №09 Сторінка 3 - Телеграфне Агентство Перця. Телеграфне Агентство Перця ЗА МУЗИЧНУ КУЛЬТУРУ... Кореспондент ТАП передає з Червонограда Львівської області. Цікавий експеримент проводиться у будинках Мі 29 та Ні 31 по вулиці В. Терешнової. Звичайні водопровідні крани тривалий час грають, як тромбони, флейти, дудки. Само собою, вода в цей час не тече. Мешканці сідають тоді на відрах чи каструлях біля музикальних кранів і захоплено слухають різні мелодії. Експеримент триває близько двох років. За цей час половина мешканців цих будників записали своїх дітей у музичні школи та студії. СПОРТ МУЖНІХ У МАСИ ХМЕЛЬНИЦЬКА область. (Кор. ТАП). Районні змагання з бігу на ходулях по пересіченій місцевості відбулися на центральній вулиці села Хоросток славутського району, де глибокі ями й вибоїни, а після дощу ще й грузькі баюри, дозволяють повною мірою виявити технічну підготовку та фізичну витривалість спортсменів. Переможцем у цьому важкому й виснажливому кросі, як і слід було чекати, вийшла місцева молодіжна команда. Правління колгоспу на чолі з товаришем Дзюбаком, заявили в інтерв’ю з кореспондентом ТАП представники цього здруженого колективу, створило нам усі необхідні умови для тренувань з цього виду спорту. Окрім того, що сільські вулиці завжди підтримуються в отакому прекрасному стані, зроблено також усе можливе, щоб ніякі інші заняття не відвертали нашої уваги від ходуль. Волейбольного майданчика в нас немає, будівництво клубу заморожено в початковій стадії, а в старий уже зайти страшно; стадіон за наказом товариша Дзюбака переорано під картопляне поле. Товариш Капітан, Іван Юрійович, зовні мало нагадує отих просолених та засмагло-обвітрених «морських вовків», які ведуть крізь бурі та шторми довірений їм корабель до наміченої мети. Іван Юрійович людина суто сухопутна. Проте біля керма все-таки стоїть. І також веде ввірений йому корабель, що іменується Мукачівським автотранспортним підприємством 06011, веде крізь бурі і шторми до планово-виробничої мети. Тільки бурі та шторми, які розкачують АТП, НА ЮРИСТА НАДІЙСЯ... викликаються тут не стихійними цунамі та різними підступними норд-вестами, а часто-густо самим керманичем Капітаном. Один такий штормець затягнувся на півроку. І почався він, сказати б, ні сіло ні впало, буквально на рівному місці. Працював в АТП на посаді старшого лінійного контролера Василь Олександрович Напуда. Майже за двадцять років роботи педантичні кадровики ні разу не мали нагоди вписати в його особисту справу бодай одну догану чи якесь заваляще зауваження. Натомість досить часто записували усілякі подяки та відзнаки. І от у липні минулого року з’являється в АТП наказ, яким В. О. Напуду переводять із старшого на посаду просто лінійного контролера. При тому відповідно зменшують і зарплату на двадцять з гаком карбованців. Чого раптом? З якого дива? З яких причин? Такі запитання ставили собі чимало працівників автопідприсмства. А до ладу відповісти на них не міг ніхто, в тому числі й сам товариш Капітан. Тоді В. О. Напуда (не лише з цікавості) звертається до комісії з трудових суперечок: поясніть, будь ласка, або ще краще зробіть щось. Комісія також пояснити нічого не змогла. Але рішення своє винесла. Одностайне і недвозначне: рекомендувати адміністрації негайно поновити В. О. Напуду на попередньому місці із збереженням попередньої зарплати. Й видали скаржникові відповідний документ, що, як відомо не тільки юристам, має силу судового виконавчого листа.…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"