Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1978 №17 Сторінка 4

Журнал Перець 1978 №17 Сторінка 4. Коли поїзд «Львів Київ», відійшовши од чергової станції, набрав повну швидкість, я рішуче підійшов до стоп-крана і рвонув його на себе. Скрегіт гальм і зойки окремих слабодухих пасажирів заглушив владний голос провідниці: А тепер штраф заплатимо! І не подумаю, зухвало ска зав я. Тут і думати нічого, мовила провідниця. Зараз покличемо начальника поїзда... Начальник не примусив себе чекати. Він зміряв мене поглядом, який випромінював здивування і водночас непримиренність до подібних вчинків. Чому зупинили поїзд? суворо спитав він. Хотів роздивитися птаха, що сидів на антені он того будиночка під стріхою. Будемо штрафувати! прорік начальник. Нічого у вас не вийде, заперечив я. Ану платіть штраф! розізлився начальник. Ніколи! впевнено заявив я. Це вже нахабство, почервонів від обурення начальник. Затримати на цілу хвилину поїзд і клеїти із себе дурня! Ви знаєте, що значить хвилина простою вагона? А цілого поїзда? Знаю, що це великі збитки для залізниці. Правильно, зрадів моїй кмітливості начальник. І хто ж, по-вашому, мас компенсувати ці збитки? Тільки не я! У начальника поїзда почало нервово сіпатися підборіддя. Якби ви познайомилися ось із цими документами, витяг я з кишені купу паперів, то перестали б хвилюватися. Зрозуміли б, що не треба через якусь там хвилину простою поїзда зчиняти скандал. Мене не цікавить... почав, було, начальник, та я перебив його: Гляньте на цю довідку. Тут написано, що таке солідне підприємство, як Львівський заводобудівний комбінат так довго навантажує і розвантажує вагони, що кожен з них простоює на дві години більше, ніж належить за нормою. Уявляєте, що таке дві години простою? Уявляю, сказав начальник. А якщо ці дві години помножити на величезну кількість вагонів, що обслуговують підприємство? Теж уявляю, сказав начальник. А взяти Ужгородський ранер- но-меблевий комбінат, вів далі я. Тут середній простій кожного вагона півтори години. За чотири місяці залізниця простою більше них ресурсів. А щоб додатково центнерів зерна, втрачає від такого ста вагоновантаж-цього б вистачило, перевезти тисячі сотні тонн вугілля... Все це переконливо, сказав начальник, але... Але є ще переконливіші факти, продовжував я. Ужгородський завод залізобетонних виробів і конструкцій перевищує норми простою на чотири з гаком години. Якби кожен пасажир нашого поїзда щохвилини смикав за стоп-кран, то збитки від цього смикання не дорівнювали б і тисячній долі тих втрат, яких підприємство регулярно завдає залізниці. До речі, про стоп-кран... на гадав начальник. От я і кажу, вів я далі, ви звинувачуєте мене в тому, що на хвилину затримав поїзд, і збираєте…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"