Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1980 №14 Сторінка 2

(Друже Перче)
Журнал Перець 1980 №14 Сторінка 2 - Друже Перче. Художник І. ФРІДМАН Видавництво «ПЛАКАТ». Москва ІгМА* їдуть овочі зигзагом, В магазині ж діло швах... Треба з поля до продмагу Вже знайти пряміший шлях. Звертаюсь до тебе з надією, що ти зарадиш моїй біді. Працюю я шофером у ПМК-148 тресту «Суми-водбуд». Не раз я був свідком, як мої товариші по роботі мучаться з двигунами, полагодженими Кролевецьким ремонтним заводом, що на Сумщині. Але нещодавно і сам зазнав лиха, одержавши двигун з ремонту. В перший же день він вийшов з ладу. Відвезли двигуна назад на завод. Чекати, правда, довелося недовге, усього три дні, а відпрацював двигун два тижні. Тепер везтимемо його втрете. Отож я і прошу тебе, друже Перче, поцікався у директора Кролевецького заводу, чи хоч за третім разом дадуть вони йому лад! А. КОМЛИК. Я чув, що карась риба живуча. В скрутну хви лину вона може заритися в муляку і перечекати там до кращої порч. І все-таки, порівняно з іншими карасями карась, що мешкас в ставку робітничого селища Довбиш, щодо живучості унікальний. Кілька слів про ставок. Він невеликин. Викопали його вручну мешканці селища ще в тридцяті роки. Зо два десятки років тому усією селищною громадою ного почистили. І ставок віддячував людям непоганим карасячим кльовом. Нині на цьому місці не ставок, а калюжа. Взимку вона промерзає до дна, влітку в ній замість води якась смердюча рідина, що витікає звідусіль. І що ти думаєш: час від часу котромусь із затятих хлопчаків-рибалок вдається вивудити карася. Можеш уявити собі, Перче, скільки б його тут розвелося, якби у ставка знайшовся добрий господар! Жителі селища. Усього 21 підпис. Баранівський район Житомирської області. Ги не знаєш випадково, які літературні дефіцити можна буде виміняти на макулатуру є наступному році! Цьогорічні абонементи мене не цікавлять, бо ще не маю необхідних 20 кілограмів паперу, але через кілька місяців напевно, матиму. Дякуючи керівництву виробничого об'єднання иУкрелектроремонт», з яким наш завод давно і плідно листується. Плідне в тому розумінні, що мої запаси макулатури постійно збільшуються. Річ у тім, що наш завод щороку одержує ліміти на ремонт електродвигунів. Друге життя в них мусять вдихати підприємства названого об -єднання Щороку воно вимагає від нас масу різних паперів (специфікацію, дані про обсяг робіт проекти договорів І Т. Д. І т. п.(, їх ми своєчасно надсилаємо, не шкодуючи паперу. Проте за весь цей період жодного електродвигуна нам не полагодили і, напевно, не полагодять у найближчому майбутньому. Тільки й користі з тих лімітів, що макулатура! П. МАРЧЕНКО, голова групи народного контролю Малннського каменедробильного заводу Житомирської області. Як ти вважаєш, це правильно, коли доводиться платити гроші за те, чого немає! Скажімо. Іллінецький лісгоспзаг ще в жовтні 1978 року перерахував районному вузлу зв’язку півтори тисячі карбованців за телефонізацію лісових кордонів Зв'язківці оперативко проклали кабель, але далі цього діло не пішло. І ось уже скоро два роки лісгоспзаг не може переко-натч начальника райвузла В. Т Кат-рагу, що нам потрібні телефони, а не кабель у землі. Коли вже державна організація не може розворушити Василя Тнхоновн-ча, тс чи варто дивуватися, що і я марно добиваюся від нього бодай словечка Півтора року у мене на квартирі не працює телефон, конче необхідний мені для роботи. Звертався я неодноразово до місцевого відділення зв'язку, писав особисто т. Катразі, був на прийомі в начальника цеху зв'язку М. С Бондаря, а досяг лише того, що в грудні минулого року одержав повідомлення про те, що «при несплаті заборгованості телефон буде відключений». Може, Перче, з твоєю допомогою лісгослзагу і мені особисто пощастить встановити якии-небудь зв’язок із начальником Іллінецького райвузла зв язку В. Т. Катрагою. І. ПАЩЕНКО, лісничий Дашівськогс лісництва іллінецького району Вінницької області. Опинилися ми в ситуації, коли бачить око, та зуб не бере. Одержала наша база від Криворізького коксохімічного заводу вагон сульфату. Номер вагона 2486531. Звичайно, ми вжили всіх заходів, щоб цей еліксир родючості якомога швидше потрапив на поля: викликали з колгоспів транспорт і людей. Проте у вагоні замість сульфату було щось тверде, мов граніт. Виколупувати його довелося ломами і кирками. Сім потів із вантажників зійшло, і все марно. Про неякісний вантаж ми повідомили дирекції заводу, попросили вислати представника. Але дирекція відмовчалася. Невже добитися від керів-ників цього підприємства відповіді так же важко, як і вивантажити їхню продукцію! 6. ПРОКОПЧУК. директор бази Килійського об’єднання «Сільгоспхімія» Одеської області. 6 є нам припинити тари-бари навколд враоМІниг внровиич. ічної ном- ерне- Допоможи тари. Н Дніпрові' ЬКИЙ, р УВТК ськбуд». А. ТУКАЛЕ головний інже тресту «Д ає їх нам Дніп ДУ (УВТК) тресту «Дзержинсь о матеріалів икими вське УВТК Головважбудпостачу Мінв СР, а його, е свою чергу, забезпечують осередньо заводи-виробники. Порожню тару, як відомо, потрібно поверт інакше заводи припинять постачання. Раніше по просто. Бочки ми здавали залізниці, а воМа переправляла їх підприємствам. Але з перш квітня минулого року залізничники дрібні пар вантажів не приймають. Нам же відправляти гр зояик з однією порожньою бочкою, скажімо, Харків чи ще кудись нерентабельно. Залізничники підказали нам вихід: усю т адресувати на ту базу, звідки одержано матері Там вона збиратиметься крупними партіями. * береться Гі вагон можна відправляти. Проте Дніпропетровська УВТК під усіля приводами відмовляється брати на себе цей датковий клопіт. Нині склалася така ситуація води не одержують від нас тару і відмови давати…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"