Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 2000 №05 Сторінка 11

(Казки, Друже Перче, Чорний гумор, Усмішки)
Журнал Перець 2000 №05 Сторінка 11 - Казки, Друже Перче, Чорний гумор, Усмішки. Мал. В. ВАСЮШКІНА ШКАРПЕТКИ Вечі У Казковому Лісі з’явилася нова мода носити яскраві шкарпетки. Мода, як відомо, річ незбагненна і невблаганна. Як і чому вона з’являється, не може вгадати ніхто. І хочеш ти чи не хочеш, чоловічого ти чи жіночого роду, а роби те, що вона, мода, диктує, вимагає. І у Казковому Лісі всі почали ходити у яскравих шкарпетках. І не лише Вовк, Заєць та Ведмідь, але й Слон, Жираф і навіть Крокодил Алігатор Степанович, якого всі називали просто Алік. Попит на шкарпетки став несамовитий. Виникла нагальна потреба створити власне вітчизняне виробництво. І Борис Борисович Бурундук вирішив стати вітчизняним виробником шкарпеток. Жодний серйозний бізнеспроект не обходиться без кваліфікованого менеджера, радника-консультанта. У Казковому Лісі найкваліфікованішою вважалася пані Лисиця. Ага... Та-ак!.. Отже, що нам треба? глибокодумно підняла очі догори пані Лисиця. Нам треба, щоб нашу продукцію купували якомога частіше. Це раз! Чим більший продаж, тим більший виторг, себто прибуток. І ще нам треба, щоб виробництво продукції було якомога дешевшим. Це два!.. Якщо робити шкарпетки міцними, вони довго носитимуться. Ми в цьому не зацікавлені. Нам рня казка для дорослих це невигідно. Нам вигідно, щоб шкарпетки швидко рвалися. Чим швидше вони рватимуться, тим частіше покупці купуватимуть нові. Чим більший товарообіг, тим більший прибуток. Геніально! вигукнув Борис Борисович Бурундук. І закрутився бурундучий шкарпетобізнес. Спершу справи йшли «о’кей». Кожен думав, що то тільки в нього шкарпетки зношуються, протираються так швидко. Мовляв, носити не вміє. І, зітхаючи, купував нові. А тоді у Казковому Лісі організувалося Товариство Споживачів. І головою того Товариства був обраний Алігатор Степанович Крокодил. І…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"