Журнал Перець
ГУМОР І САТИРА

Журнал Перець 2018 №06 Сторінка 9

(Політична кухня Перця)
Журнал Перець 2018 №06 Сторінка 9 - Політична кухня Перця. № 6 2018 ПЕРЕЦЬ. ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІІ ОЛЕГУ БАРНІ ПОЛІТИЧНА кухня Він перевершив всіх нараз: Червоних, біло-синіх, Отримавши команду «фас» Прем'єра з-за трибуни виніс. І вся партійна «Солідарність» Аплодувала дружно Барні. А звідси висновок один -Кому ж насправді служить він? Уявіть собі таку картину: в просторій залі зібралися кілька десятків представників соціологічних служб і в 2-3 рази більше уповноважених від політичних партій. Зібралися не на ток-шоу чи просто на чергові посиденьки, аби одне одному компліменти говорити. Причина значно серйозніша і прагматичніша. Можна сказати - доленосна: йдеться або про благополучне політичне життя, або про несподівану й небажану смерть. Причому без ознак майбутнього безсмертя. А отже, не може бути ніяких похибок. Не буду втомлювати вас різними загадками: і одні, й другі зійшлися на чергові... торги. А що тут дивного - сьогодні всі торгують. Хто трусами, хто красою, а хто й державними інтересами. І соціологи з партійними не виняток. Бо не з’їв ти - з’їдять тебе. Ось така жорстока політична конкуренція. Як відбувається продаж-купівля? А дуже просто. Виступає, наприклад, представник солідної соціологічної служби й виголошує, що рейтинг партії «КІ», за її останніми опитуваннями, складає 25 . Тут бере слово головуючий і звертається до зали: «У кого більше? Раз... два...» - стукає молоточком. «ЗО» - піднімається вгору рука власника соціологічного центру. Зал заціпенів у чеканні. «32» - піднімає руку вгору солідна дама з дипломом кандидата соціології з філіалу міжнародного інституту. «34» - перекрикує її ще більш солідний чоловік із званням доктора соціологічних наук (представник кількох соціологічних центрів та інститутів). На цифрі «34» рейтинг партії «І І» оголошується проданим... електорату. Але торги продовжуються. І триватимуть вони доти, поки соціологи не продадуть рейтинги всіх присутніх партій. Якими вони будуть - або самі про це повідомлять, або ведучі в найближчих випусках теленовин. І глядачі, нічого не підозрюючи, «куплять» ці рейтинги. Чи не правда, зручно: і на торгах не побували, і товар «придбали»? Причому безкоштовно. Я з вами лише частково погоджуюся, що офіційно й публічно подібні торги не мо- БІЗНЕСМЕНИ «29 квітня під час виборів до об'єднаних територіальних громад було спіймано на гарячому трьох скупників голосів». Олексій Кошель, голова Комітету виборців. жуть взагалі відбуватися. Звичайно, соціологічні дослідження та опитування, згідно з законом, проводяться, так би мовити, в закритому режимі й за технологіями, відомими лише спеціалістам. І в підсумку це має бути справжня, а не вигадана, не підтасована на догоду комусь, а тим біль…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"