Перець
ГУМОР І САТИРА

Перець 2018 №08 Сторінка 6

Перець 2018 №08 Сторінка 6. ПЕРЕЦЬ. ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА N8 8 2018 І У ажуть старі люди, що в сталінські рА. часи газети організовували висту-I . пи пенсіонерів про те, що й старики хочуть бути активними будівниками комунізму. А тому вони й просять, ні, навіть вимагають (!), аби їх також обкладали податками, як і молодих! Інакше вважатимуть таке неподобство дискримінацією. Це мало вигляд п’ятого колеса до воза. Усі розуміли, що такі заяви надумані й штучні. Тому, як тільки хтось потрапляв у халепу, люди казали: «Напросивсь, як старики на податок!» Щось подібне сталось і з багатьма клієнтами мережі «Київстар». Автор цих рядків знайомий із ситуацією особисто. 19 числа кожного місяця з мого рахунку в мобільному телефоні знімалося 35 гривень. За це можна було телефонувати в мережі «Київстар» без ліміту, а на телефони інших операторів давалося 60 хвилин. У принципі, такий варіант вашого покірного слугу влаштовував. Усередині травня цього року з головного офісу (з Києва) надіслали зтз-повідомлення про те, що тариф змінюється. Із 19 червня доведеться вже платити 55 гривень. За це «Київстар» додає мені Інтернет (а ним я користуватися не буду - телефон старий, а на смартфон моєї пенсії не вистачить) і вже не 60, а 100 хвилин, аби дзвонив на «Водафон», «Лайф» та в інші мережі. Довго говорити по телефону не люблю, тому оті 40 хвилин для мене зайві. Так сталося, що відкрив зтз-ку через тиждень. А за ці сім днів я, як потім з’ясувалося, повинен був повідомити оператору, що не згоден із новим тарифом. Не повідомив, значить, мене все влаштовує! Іду в офіс «Київстару» в Запоріжжі (проспект Соборний, 145). А там - близько де сятка людей із подібною проблемою. Прошу молодиків, які там продають телефони та додатки до них, дати відбій новому тарифу, залишити мені старий. - А ми не можемо, - чую у відповідь. - Усе вирішується в Києві. - А хто у вас начальник? - питаю. - Усе наше керівництво в Києві. - Зв’язатися з ним можна? - Тільки з оператором. НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТАРИФИ з КИШЕН І ось (яка честь!) мої претензії вислуховує вже київський оператор. Потім відповідає, що все це зробили для (!) кращого обслуговування клієнтів. - Багато наших абонентів хотіли, аби в телефоні був Інтернет і ще хоча б 40 хвилин для зв’язку в інших мережах. Ми пішли їм назустріч. - Але ж…


 Copyright © 2021-2024 "Перець - гумор і сатира"