Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 2019 №06 Сторінка 8

(Перчанскі макогончики)
Журнал Перець 2019 №06 Сторінка 8 - Перчанскі макогончики. ПЕРЕЦЬ. ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА N2 6 2019 Олександр СТАХОВСЬКИЙ переходах (бо там торгівля) можна). На «зебрі» ставлять, Що дає сучасній людині свободу? Приватний драндулет дає. Куди і коли хочеш - сів і поїхав. За будь-якої погоди. А у столиці нашій ще й ставлять драндулети це тільки можна. Свободи - до біса, і у цій сфері ми радісно обскакали столиці всіх розвинутих країн. У них не можна, а у нас можна! Задля справедливості слід зазначити, що ставлять не всюди. Не ставлять у підземних і на клумбах (бо там загрузнути але нечасто. А от за півметра від «зебри» ставлять. На зупинках міського транспорту ставлять. І на тротуарах. Раніше «тротуароходи» дивувалися, а зараз ні. Звикли. Обходять, лавірують. І там, де травичка росте, ставлять. А якщо вздовж вулиці дерева висаджені, то ті маленькі квадратики землі, що навколо них, так затрамбовують протекторами, що до коріння дерев тих нещасних вже й вода не доходить. Деякі деревця взагалі бамперами збивають. Ненароком, звісно. Згодом дивишся - деревець тих наче і не було, а на їх місцях драндулети стовбичать. А якщо ви спитаєте, чого вони там ставлять, то отримаєте цілком розумну відповідь: «А де ж у дідька іще?». Дійсно, зовсім не поставити ж не можна... Проїжджає поліція, дивиться на ті «стоянки» і... їде далі. Бо якщо поліція спитає у власника, той відповість: «Я ж не проти! Покажіть, де ставити, я поставлю». Якби поліція могла показати, то показала б. А так... їде далі. Питають у поліції: «Чому ви не реагуєте?». А та: «Та вони ж питають, а ми не знаємо...» - «А хто ж знає?» - «А чорти його батька... У мерії знають, але не точно... Там більше про велосипеди...» А ось інший аспект тієї свободи. Колись данський фізик-тео-ретик Нільс Бор висунув таку тезу: якщо твердження істинне, то і протилежне твердження також істинне. От, наприклад, твердження «Світло - це хвилі» і протилежне твердження «Світло - це корпускули (частинки)» однаково правильні. Корпускулярно-хвильовим дуалізмом наука це називає. Схоже, водії наші добряче засвоїли прогресивну тезу. Коли, перед тим як спалахнути жовтим корпускулярно-хвильовим світлом, світлофор декілька разів блимає зеленим, це означає, що необхідно вчасно зменшити швидкість, щоб зупинитися перед жовтим. Разом із цим, згідно з дуалізмом тим, у нас це може означати і протилежне, а саме - збільшити швидкість і прожогом проскочити на жовтий. Усі до цього теж звикли. А для чого ж тоді у двигуни заганяють сотні кінських сил, які розганяють драндулет на 100 км год. за декілька секунд? А щоб прожогом... Тому що у наш час - це гроші. Виграв час - виграв гроші. Але ж, вигравши ті секунди, часом можна втратити і час, і…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"