Перець
ГУМОР І САТИРА

Перець 1934 №17-18 Сторінка 14

Перець 1934 №17-18 Сторінка 14. ПОРЯДКОМ САМОДІЯЛЬНОСТІ Самодіяльності ніхто в нас не заперечує. Навпаки цей життєрадісний прояв активності ми підтримуємо і підтримуємо всіма можливими засобами. При чому розуміємо, що самодіяльність мусить бути і всіма сторонами корисна. А коли, наприклад, ви йтимете вулицею і вас перший зустрічний огріє ціпком по тім’ї, або вкине за коміра жабу, пояснивши, що це він зробив порядком самодіяльності корисно це буде, чи ні ? Звичайно ні і такої самодіяльності ви не підтримаєте. Впіймати білого кота і пофарбувати зеленою фарбою теж буде самодіяльність, але про користь її краще не сперечатись. Можна було б навести дуже багато прикладів подібної самодіяльності, але ми обмежимося лише одним і поставимо крапку. Розпочався навчальний рік. Почала навчання і третя тальнівська чотирирічка. Все пішло гаразд: ожили знайомі кімнати, зацвіли пожадливими оченятами парти, оновилися шкільні прилади... Як і торік, як і позаторік ніщо не заважало школі провадити навчальний рік цілком нормально. Та раптом завідувача тальнів-ського районного відділу освіти Цісель-ського посів напад самодіяльності. Щоб його зробити таке, щоб і учні відчули моє керівництво і центрові видно було, що я не просто керую школами, а виявляю максимум самодіяльності... Зрозуміла річ, що Цісельський, як людина з кримінальним кодексом обізнана, нікого ціпком по тім’ї не бив і жаби нікому за комір не кидав... Ловити білого кота, щоб перефарбувати його в зелений колір завідувач РВНО теж не ловив. Неавторитетно. Він просто сів і написав наказа: Перетворити школу № 3 на семирічку при 14 классах". Що ще було на думці в Цісельського, коли він писав наказа, невідомо. Можемо тільки припустити, що, крім бажання проявити самодіяльність, нічого. Думати про приміщення, про підручники, про гарячі сніданки для учнів, спеченої порядком самодіяльності семирічки, змушене було керівництво школи. Але скільки воно не думало видумати нічого не могло і перетворило чотирирічку на семирічку11 в приміщенні, яке може вмістити лише шість груп і то в дві зміни. Де ж вчиться решта дітей? На свіжому повітрі. Вивчають, так би мовити, природознавство. Коли ж настає перерва діти збираються під пожовклою шовковицею в коло і починають гратися в чим би я хотів бути Одне хотіло б бути будівником воно б збудувало простору, сонячну школу;друге хотіло б бути головою райвиконкому воно б знайшло в Тальному хоч і не сонячне, але затишне приміщення для школи, третє... Ну, а третє хотіло б бути просто вищим за районний відділ освіти. Воно б, бачите, поставило тоді дяді Цісельському нз (незадовільно) і перевело б його... в нижчий клас. Гадаємо, що поки виросте це оригінальне хлоп'я, його бажання виконають дорослі дяді з ОБЛВНО. Юх. Гедзь РАЦІОНАЛІЗАЦ Мал. і тема О. Козюренка І Я Перевірка комісія заборонила вживати в торговельних підприємствах кілька…


 Copyright © 2021-2024 "Перець - гумор і сатира"