Журнал Перець
ВЕСЕЛА РЕСПУБЛІКА

Журнал Перець 1955 №13 Сторінка 3

Журнал Перець 1955 №13 Сторінка 3. Мал. БЕ-ШЛ Пиши, що й цей вагон готовий до хлібних перевозок. 6 В У пам’ятну осінь 1953 року з заводів і фабрик країни виїздили працювати на село кваліфіковані спеціалісти: інженери, техніки. І Марко Наумович Рейдер, інженер Барнаульського котлозаводу, домігся призначення на посаду головного інженера в Марушинську МТС, Алтайського краю. Напучуваний дружніми побажаннями, з легким серцем, без тривог і сумнівів вирушив він у путь. їхав Марко Наумович, їхав і приїхав аж у Київ. Ні, це була не пересадка. Причому тут пересадка де Марушинська МТС, а де Київ! Просто Марко Наумович накивав п’ятами з Алтаю й опинився в Києві під теплою опікою своєї тещі, завідуючої міським дитсадком № 17, Олександри Кирилівни Гуриної. І от, у той час, коли в Алтайському крайовому управлінні сільського господарства били на сполох, шукаючи пропавшого головного інженера Марушинської МТС. поріг кабінету заступника міністра сільського господарства УРСР т. Крилова переступила енергійна й рішуча жінка. Но була теща Рейдера Олександра Кирилівна Гурина. З пафосом і ліричними відступами почала вона доводити заступникові міністра, що сільське господарство України без такого фахівця, як Марко Наумович Рейдер, обійтися не може. Невідомо, з яких міркувань Олександр Федорович Крилов поклався на рекомендацію енергійної тещі і написав до Міністерства сільського господарства СРСР листа з просьбою відкликати з Алтаю незамінного для України спеціаліста. Хто посміє тепер обвинувачувати інженера Рейдера в дезертирстві з Алтаю, коли втеча його узаконена такими авторитетними організаціями? Марко Наумович дістав призначення на посаду головного інженера Григорівської МТС, поблизу Києва. Одержав він за проїзд з Алтаю і перевезення багажу підйомні, ще й одноразову допомогу всього близько 6 тисяч карбованців. Влаштовуйся, мовляв, чоловіче, поблизу столиці й тещі. І почав Рейдер, як писав він перед цим у своїй заяві до міністерства, «личньїм трудом учавствовать» у боротьбі за піднесення сільського господарства. «Учавствие» це зводилося до безперервних зусиль, скерованих на те, щоб його... вигнали з МТС Марко Наумович і автомашини ганяв, куди заманеться, і в Києві по кілька днів відсиджувався, і керів- ництва МТС не визнавав. І таки дочекався Рейдер свого свята: звільнили його з МТС. Стріпонув крилами перелітний птах і…


 Copyright © 1922-2024 "Перець"