Перець
ГУМОР І САТИРА

Перець 1987 №07 Сторінка 4

(Бувальщина)
Перець 1987 №07 Сторінка 4 - Бувальщина. ПИТАННЯ РУБА! Т р.НЛ Автор відразу ж хоче запевнити: ні! Він і думати не думав нічого подібного Але примусили! Спочатку примусили зігнувшись бубликом під вітрі, то в голову лізе писати. часи думати. А коли думаєш, дощем і чомусь на пронизливому не гумористична феєрія, а сатирична чортівня. Справді, з одного боку висить табличка, на якій чітко визначені прибуття-відбуття. А з іншого боку ніякого при- буття не спостерігається вже казна-скільки часу, як у той бік не виглядай. До самісінького обрію чорніє порожня дорога, і нічого схожого на бажаний силует на ній не бовваніє. А може, ота дорога в усьому винна? Все ж таки це не гладенькі рейки, а баюри, які ще мають місце (багато місць!), пробки, які вже стали явищем, та дорожньо-транспортні пригоди, яких, на жаль, не можемо позбутися. Тоді навіщо створювати авторитетну комісію? Чому так прискіпливо підбирали до її складу найдосвідченіших представників ДАІ, відділу експлуатації, відділу безпеки руху? Робили пробний рейс із середньою швидкістю, рекомендованою Міністерством автомобільного транспорту УРСР для даного відрізку дороги, враховували час на зупинки, посадки-висадки пасажирів, баюри і, врешті-решт, складали увічнений розкладу Отого дотримуються водії приміських автобусів... Цю загадкову невідповідність, цю пекучу таємницю двадцятого віку могли б допомогти розкрити паспорт на маршрут і графік зупинок, по всьому маршруту на отих табличках РУХУ? самого розкладу руху, якого ніколи не самі водії. Але хто наважиться полізти з нескромним, навіть нахабним запитанням до особи, поява якої в селі викликає вибух такого ентузіазму й пошани, котрі не снилися й середньовічному правителю під час його зустрічі з підданими? А якщо й наважиться, якщо й знайдеться такий сміливець, то одержить не менш загадкове пояснення: «Зламався». Бо особа та може порушувати не лише якийсь там неавторитетний, хоч і складений авторитетною комісією, розклад руху. От, наприклад, скільки вантажу може перевезти машина-тритонка? Мабуть буравите ви чоло пальцем, три тонни плюс-мінус декілька кілограмів. А скільки літрів квасу прийме у своє черево 800-літрова цистерна? Десь літрів 800 плюс... А скільки пасажирів може взяти приміський автобус, розрахований на 34 сидячих місця? Мабуть... Не поспішайте з відповіддю, бо потрапите отим пальцем у небо. Він може прийняти 34 пасажири навсидячки, плюс навпочіпки, навстоячки і наввисяч-ки ще стільки, скільки захоче водій. А якщо плюси вже не лізуть, він так плюсоне їх гальмами, що вони перетворюються на суцільні мінуси... сторчака. І буває, стільки тих сплюсованих мінусів улізе в автобус, скільки не присниться автобусному кондукторові і в найкошмарнішому сні. Правда, пасажири не протестують. З гуманних, людяних позицій розуміють, хоч і знаходяться в тій позиції на одній нозі. Тісно, як кажуть, та затишно. Всім потрібно їхати. Он метушиться на узбіччі бабуся з кошиками, он жінка біжить, обплутана дітьми, бідолашна, он скарлючився під трьохспальним рюкзаком знак запитання в особі літнього чолов'яги, який прагне злитися з екологічним середовищем. Хіба кинеш напризволяще оцю геронтологічну бабусю, отих демографічних діток, ототой екологічний чоловікорюкзак? Хай влазять і дякують Всевишньому та відділу кадрів автопідприємства, що у шофера таке чуйне серце. Проте хай не забувають і водієві дякувати більш матеріалістично: монетками там чи зіжмаканими в процесі товарообігу папірцями. Тобто грошовими знаками. Теоретично ті знаки призначені…


 Copyright © 2021-2024 "Перець - гумор і сатира"